Onko tää maailma oikeesti menny näin järjettömäksi?

• Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
joo
Anoppien vika, kaikki tulevat anopit pitäisi saada pakolliseen koulutukseen jotta osaisivat kasvattaa jälkikasvunsa arvostamaan myös toisia. Sellanen armeijatyyppinen juttu.

Mä oon kyllä huomannut että tän palstan jutut ei kyllä ainakaan vastaa mun todellisuuttani. Siis sitä mitä mä elämässäni ja ympärillä olevissa ihmisissä nään ja heidän kanssaan oon tekemisissä.
Täällä jotenkin kärjistyy kaikki asiat ja huomaan ihmisten kirjoittavan aivan fanaattisena sellaista mikä ei itselle ole edes koskaan tullut mieleenkään.
On kyllä todella rankkoja nuo ap:n mainitsemat aiheet.

joo
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:
kehittävää keskustelua.. miettikää mikä minua itseä vaivaa.. eikä muita!
Loppujen lopuksi tää lähtee kotoa, jos siellä ei ole asioista puhuttu tai niitä mitenkään selvitetty, on sellaisessa ympäristössä eläneen ihmisen helpompi paeta. Ei siinä peiliin katsomiset auta, kun ei osaa tarttua asioihin, niin ei vaan osaa.. Luuletko että sitä ymmärtää edes hakea apua?
Ja uskokaa pois, nämä lisääntyvät entisestään kun tyyli on lakaista kaikki mattojen alle.. Hyssytellään..

Eräs
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:
kehittävää keskustelua.. miettikää mikä minua itseä vaivaa.. eikä muita!
Loppujen lopuksi tää lähtee kotoa, jos siellä ei ole asioista puhuttu tai niitä mitenkään selvitetty, on sellaisessa ympäristössä eläneen ihmisen helpompi paeta. Ei siinä peiliin katsomiset auta, kun ei osaa tarttua asioihin, niin ei vaan osaa.. Luuletko että sitä ymmärtää edes hakea apua?
Ja uskokaa pois, nämä lisääntyvät entisestään kun tyyli on lakaista kaikki mattojen alle.. Hyssytellään..
TÄ? eikö venäjän sananvapaus toimi? :)

Yhteistyössä