mä
Surullista luettavaa, toisella mies häipyny ja toinen aikoo itse jättää perheensä! Mikä meillä ihmisillä oikeesti on!
Loppujen lopuksi tää lähtee kotoa, jos siellä ei ole asioista puhuttu tai niitä mitenkään selvitetty, on sellaisessa ympäristössä eläneen ihmisen helpompi paeta. Ei siinä peiliin katsomiset auta, kun ei osaa tarttua asioihin, niin ei vaan osaa.. Luuletko että sitä ymmärtää edes hakea apua?Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:kehittävää keskustelua.. miettikää mikä minua itseä vaivaa.. eikä muita!
TÄ? eikö venäjän sananvapaus toimi?Alkuperäinen kirjoittaja joo:Loppujen lopuksi tää lähtee kotoa, jos siellä ei ole asioista puhuttu tai niitä mitenkään selvitetty, on sellaisessa ympäristössä eläneen ihmisen helpompi paeta. Ei siinä peiliin katsomiset auta, kun ei osaa tarttua asioihin, niin ei vaan osaa.. Luuletko että sitä ymmärtää edes hakea apua?Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:kehittävää keskustelua.. miettikää mikä minua itseä vaivaa.. eikä muita!
Ja uskokaa pois, nämä lisääntyvät entisestään kun tyyli on lakaista kaikki mattojen alle.. Hyssytellään..
Kaupallinen yhteistyö: Storytel