Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mitenkähän sais pikkuisen säpinää väkeen?
En kyllä anna mun munia kenellekään.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mitenkähän sais pikkuisen säpinää väkeen?
Ottamalla niiltä munat pois? Kangasajuruoholta vois viedä nenäliinan....
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:On, lähes kaikki ovat munien kimpussa!
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:En kyllä anna mun munia kenellekään.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mitenkähän sais pikkuisen säpinää väkeen?
Ottamalla niiltä munat pois? Kangasajuruoholta vois viedä nenäliinan....
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:On, lähes kaikki ovat munien kimpussa!
minkä helvetin munan? Minkäs näkönen se taas olikaan |O :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:On, lähes kaikki ovat munien kimpussa!
Emmä enää muista, täällä on sairasteltu kolme viikkoa, ja nyt kun olis pikkuhiljaa kunnossa niin ukko on aamuvuorossa ja menee aikaisin nukkumaan.
Pitää käydä tarkistamassa jääkaapin munakoteloa....
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Huuhkajatar! Tulen ja kynin pyrstösulkasi! (niistäisin niihen, vaan kun olen höyhenille allerginen) |O :snotty: :xmas:
no viimeks kun tarkistin, niin ne oli paljon pienempiä ku alkuperänen :saint: , mut puutteessa kai kaikki muikkarit on sallittujaAlkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:On, lähes kaikki ovat munien kimpussa!
Emmä enää muista, täällä on sairasteltu kolme viikkoa, ja nyt kun olis pikkuhiljaa kunnossa niin ukko on aamuvuorossa ja menee aikaisin nukkumaan.
Pitää käydä tarkistamassa jääkaapin munakoteloa....