Onko täällä uesamman keskenmenon kokeneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surumielinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surumielinen

Vieras
En oikeen tiiä mitä tekisin. Taas kerran, viidennen kerran siis meiltä otettiin pieni ihmisenalku pois. Raskautuminen ei todellakaan ole ollu päivänselvää ja sitten kun tärppi on käyny niin kohta se on jo viety :( Tää oli kolmas peräkkäin, nyt piti olla rv 6+3. Lapsia on ennestään, 2 ensimmäistä raskautta meni ilman ongelmia. Sen jälkeen oli pari km jonka jälkeen synty vielä yksi lapsi, ja tämän jälkeen nää kolme perättäistä keskenmenoa.

Miten te ootte jaksaneet, joilla samanlaisia kokemuksia? Ootteko käyny tutkimuksissa ja mitä teiltä on tutkittu?

Itellä alkaa pikkuhiljaa hiipiä semmonen ajatus päähän, että vois olla helpompi suosiolla tyytyä näihin jotka meille annettin ja mennä sterilisaatioon. Eipähän ainakaan tarvis tätä tunnemyllerrystä enää elää :(

Voimia! Mulla on takana 6 km.a, hoitoja ja muuta. Mä olen ajatellut asian niin, että olen onnellinen lapsista joita mulla on 2 ja uudesta raskaudesta en uskalla nauttia ennen kuin ollaan riskirajat ylitetty. Mulla oli 2 km.a ennen esikoista, sitten 1 km ennen kakkosta ja nyt kolmonen mahassa ja sitä ennen 3 km.a. Mä haluan uskoa, että kaikella on tarkoituksensa, vaikka en aina niitä ymmärräkään. Näin vain on helpompi suhtautua menetyksiinkin.

Kyllä mäki haluan uskoa, että kaikella on tarkoituksensa mutta näin heikkona hetkenä se ei paljon lohduta :( Jotenki tuntuu, että ois helpompi kun ei tärppäis ollenkaan kuin se, että ensin annetaan ja heti otetaan :(

Yhteistyössä