Onko täällä sellaisia, jotka olis laihduttanu yli 20kg...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fury
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fury

Vieras
Miten onnistuitte ja kauan meni?
Ja vielä jos jollain olis kuvia ennen/jälkeen niin vois tsempata mua aika paljon :)
Itsellä edessä ainakin 25kg pudotus, josta tän viikon aikana lähtenyt jo lähes 3kg nesteinä ja kalorilaskurissa opettelen tätä oikeanlaista syömistä.
Mut löytää muuten sieltä, jos joku muukin täältä on rekkautunut sinne. Olis kiva vaihtaa kokemuksia:)

Laihdutin n. 22kg karppaamisella, aikaa meni n. vuosi. Loppuaikana painoa nousi kun läskin tilalle tuli lihasta. Kuvia ei ole koska kaikki on poltettu kokossa :D Mutta karppifoorumilla on ennen ja jälkeen -kuvia joista saa kyllä aikamoista potkua elämäntaparemppaan :)

Hyvin olet saanut nestettä liikkeelle!

Alkuperäinen kirjoittaja Sireeni:
Laihdutin n. 22kg karppaamisella, aikaa meni n. vuosi. Loppuaikana painoa nousi kun läskin tilalle tuli lihasta. Kuvia ei ole koska kaikki on poltettu kokossa :D Mutta karppifoorumilla on ennen ja jälkeen -kuvia joista saa kyllä aikamoista potkua elämäntaparemppaan :)

Hyvin olet saanut nestettä liikkeelle!

Mä yritän nyt ihan normaalilla ruokavaliolla niin että jätän sokerit ja vaaleat jauhot tms. pois ja vähennän perunan, pastan, riisin ja leivän tms. syöntiä.
Kokonaan en niitä halua poiskaan jättää :)
Käyn kuitenkin karppifoorumilla kattelee kuvia :D Niistä saa aina lisää tsemppiä!

Ihan normaalilla ruokavaliolla ja hyötyliikunnalla laihdutin raskauden tuomat reilu 20 kg. Kesti noin 8 kk. Herkuttelun jätin minimiin, mutta siitäkään en luopunut kokonaan. Parhaiten onnistuu, kun ei kiellä itseltään mitään, mutta muistaa aina kohtuuden.

Nuorempana laihdutin 28 kg samalla systeemillä.

Menetin itsestäni 25kg 6kk:ssa. Voi sitä surkeutta ja kaipuuta... Kukkakepiksi haukkuivat.

MUTTA! Nyt olen saanut 25kg ja risat takaisin! Ehkä se tukeva-aika ei ollutkaan niin autuasta kuin muistin.

Alkaa tämän pelastusrenkaan kanssa olemaan ahdasta, joten rupesin karppaamaan. :D Viikossa nesteitä tippunut 6kg. Kun vaan muistaisi juoda tarpeeksi vettä... Ja kokeilin eilen ensimmäistä kertaa ikinä Zumbaa joka osoittautui ihan kivaksi. Voisi harkita sen harrastamista useamminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:
Olen pudottanut 40kiloa vuoden aikana. Painonvartijoilla ja vähentämällä hiilareita ruokavaliosta.. :xmas:

jäikö nahka pahasti roikkumaan..itselläni ikää nyt 30v ja pudottanut tuossa aikaisemmin 20kg ja vielä pitäisi ainakin 30 kg pudottaa mutta nyt jo roikkuu allit...pelottaa

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Olen pudottanut 40kiloa vuoden aikana. Painonvartijoilla ja vähentämällä hiilareita ruokavaliosta.. :xmas:

jäikö nahka pahasti roikkumaan..itselläni ikää nyt 30v ja pudottanut tuossa aikaisemmin 20kg ja vielä pitäisi ainakin 30 kg pudottaa mutta nyt jo roikkuu allit...pelottaa

Multa leikattiin 2 viikkoa sitten vatsanahkaa tiukemmaksi..allit on mitä on. Varmaan nekin joutuu joskus leikkaamaan..

Alkuperäinen kirjoittaja fury:
http://4.bp.blogspot.com/_fe4G2hyEepU/S1wD_c84Q2I/AAAAAAAAAjE/HndUbg4liwg/s1600-h/paino.jpg

Tossa olis kuva :P

Tosi mahtavaa! näytät ihan eri ihmiseltä, vaikka oot kaunis tuossakin aiemmassa kuvassa :)

Kiitos. Tosin näen itseni lähinnä rynnivän sotanorsun näköiseksi tossa +40kg kuvassa. :whistle: Tosta jälkeen -kuvasta on tippunu varmaan vielä jotain 6 kg lisää..en oo ihan varma.

Yhteistyössä