Onko täällä refluxitautia sairastavia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miten tauti sinulla diagnosoitiin, kokeilemalla lääkekuuria vai tähystämällä? kun mä olen syönyt alkuvuodesta kuukauden kuurin omeprazol 40mg, oireet pysyi poissa 3kk, sitten alkoi taas ja nyt olen syönyt lääkettä 2kk ja kolmas kuukausi alkoi juuri.

Lääke on auttanut lähes täydellisesti oireisiin, silti minulla on aika varattuna tähystykseen...netissä kuitenkin jokapaikassa toitotetaan että tähystystä ei tarvita mikäli lääkekuuri auttaa oireisiin, on diagnoosi selvä.

Miten teillä muilla on asian kanssa edetty? Minulle kuitenkin lääkäri laittoi lähetteen ja sisätautien polilta tuli aika, vaikka ovat tietoni varmasti lukeneet.

En mä sinne tähystykseen turhanpäiten viitsis mennä jos diagnoosiin riittää se että lääke vei oireet pois.

No ajattelisin sen niin, että tähystyksessä varmistuttaisiin diagnoosista ja katsottaisiin muutenkin tilanne. Itse olen kaksi kertaa tähystetty ja odotan kolmanteen aikaa.
Kivalta tähystys ei tunnu, mut saanpahan päivitettyä tietoa tilastani.
Ajattele sinäkin niin.

No ajattelisin sen niin, että tähystyksessä varmistuttaisiin diagnoosista ja katsottaisiin muutenkin tilanne. Itse olen kaksi kertaa tähystetty ja odotan kolmanteen aikaa.
Kivalta tähystys ei tunnu, mut saanpahan päivitettyä tietoa tilastani.
Ajattele sinäkin niin.

Olet kyllä ihan oikeassa, mieli ei tee mennä, mutta toistaalta haluan varmuuden tilastani, varsinkin kun itselläni oli tosi kovat kivut ennen lääkitystä. Mulla myös kasvoissa ruusufinni, joka voi johtua helikobakteerista, joten sekin on hyvä varmistaa.

ap

Yhteistyössä