S
surku
Vieras
niin siis ihmettelen kun olen jättänyt tuonne ystäväpalstalle ilmoituksen mutta eipä kukaan ole vastannut vaikka jätin jo kuukausi sitten:0
Selasin muiden ilmoituksia eikä porista tunnu olevan kukaan?
Missä täällä voi tutustua uusiin ystäviin kun on kotiäiti?
Ainakin hetken olen vielä mutta tuntuu että seinät kaatuu päälle ihan oikeasti, olen sosiaalinen ja hauska persoona ja tutustun kyllä helposti ihmisiin mutta missä täällä on kaikki äiti-ihmiset?
Kaipaisin ystäviä lenkille, salille, leffaan, syömään, shoppaileen, höpisemään, kahvitteleen, lapsille 3 ja 5v kavereita jne.
ollaan vasta puolvuotta sitten muutettu ja olenkin saanut muutaman tosi hyvän kaverin juuri netistä , mutta tällasenä supersosiaalisena kaipaisin vähän enemmän..kaikki kaverit jäi vanhaan kotikaupunkiin enkä tunne täältä oikeestaa ketään
tosi masentavaa ja turhauttavaa että ei ole paljon ketään kenet pyydät vaikka tyttöjen iltaan tms
aina täytys lähteä 150km kilsan päähän moikkaan vanhoja kamuja..
Selasin muiden ilmoituksia eikä porista tunnu olevan kukaan?
Missä täällä voi tutustua uusiin ystäviin kun on kotiäiti?
Ainakin hetken olen vielä mutta tuntuu että seinät kaatuu päälle ihan oikeasti, olen sosiaalinen ja hauska persoona ja tutustun kyllä helposti ihmisiin mutta missä täällä on kaikki äiti-ihmiset?
Kaipaisin ystäviä lenkille, salille, leffaan, syömään, shoppaileen, höpisemään, kahvitteleen, lapsille 3 ja 5v kavereita jne.
ollaan vasta puolvuotta sitten muutettu ja olenkin saanut muutaman tosi hyvän kaverin juuri netistä , mutta tällasenä supersosiaalisena kaipaisin vähän enemmän..kaikki kaverit jäi vanhaan kotikaupunkiin enkä tunne täältä oikeestaa ketään