Onko täällä oikeasti ketään porista..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surku

Vieras
niin siis ihmettelen kun olen jättänyt tuonne ystäväpalstalle ilmoituksen mutta eipä kukaan ole vastannut vaikka jätin jo kuukausi sitten:0
Selasin muiden ilmoituksia eikä porista tunnu olevan kukaan?
Missä täällä voi tutustua uusiin ystäviin kun on kotiäiti?
Ainakin hetken olen vielä mutta tuntuu että seinät kaatuu päälle ihan oikeasti, olen sosiaalinen ja hauska persoona ja tutustun kyllä helposti ihmisiin mutta missä täällä on kaikki äiti-ihmiset?
Kaipaisin ystäviä lenkille, salille, leffaan, syömään, shoppaileen, höpisemään, kahvitteleen, lapsille 3 ja 5v kavereita jne.
ollaan vasta puolvuotta sitten muutettu ja olenkin saanut muutaman tosi hyvän kaverin juuri netistä , mutta tällasenä supersosiaalisena kaipaisin vähän enemmän..kaikki kaverit jäi vanhaan kotikaupunkiin enkä tunne täältä oikeestaa ketään:( tosi masentavaa ja turhauttavaa että ei ole paljon ketään kenet pyydät vaikka tyttöjen iltaan tms:( aina täytys lähteä 150km kilsan päähän moikkaan vanhoja kamuja..

Olen Porista, mutta en ehdi valitettavasti tapaamaan edes omia ystäviäni. Kaikki aika menee perheen parissa. :/
Porisa on seurakunnan-, kaupungin- ja MML:n äiti-lapsi kerhoja joissa tapaa muita äiti-ihmisiä. Jos käyt usein samassa leikkipuistossa niin sielläkin tutustuu ihmisiin. Porilaiset ovat yleensä hieman hitaasti lämpeäviä :) Poikkeuksiakin tietysti on.
Myös jokin harrastus on hyvä tapa saada ystäviä. Liikunnallinen harrastus on ehkä tälläisessa tapuksessa huono koska liikunan ohessa harvoin jutellaan vierustoverin kanssa. Jokin muu käsitöihin ja luovuuteen liittyvä harrastus tuo usein uusia kavereita. Otsolassa ja Työväenopistolla on useita kursseja. Toivottavasti löydät ystäviä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joku helminkäinen on ainakin sanonut olevansa Porista

No juu olen porista.

Minkäikäinen olet, jos saan udella?
Asunut olen joskus vuosia sitten Porissa

30-40 iän välissä :)

Melko iso haarukka :D onko 40 lähempänä vai 30?

Joku helminkäinen on ainakin sanonut olevansa Porista

No juu olen porista.

Minkäikäinen olet, jos saan udella?
Asunut olen joskus vuosia sitten Porissa

30-40 iän välissä :)

Melko iso haarukka :D onko 40 lähempänä vai 30?

No sanotaanko että vielä hetken lähempänä 30

Yhteistyössä