L
Lilli-An
Vieras
Hei!
Olen 42-vuotias, itsekin vastikään viime joulukuussa jopa mummoksi tullut, mutta yhä vauvakuumeinen nainen.
Ja arvatkaapa, nousiko kuume itselläni lisää, kun pitelin suloista tyttövauvaa sylissäni, tytön kastepäivänä pari viikkoa sitten, ja vauva nukahti syliini onnellisena!?!
Näen vauvan, ja tietysti äitinsä (tytärpuoleni) ja isänsä (aviopuolisonsa) tulevana viikonloppuna, kun ovat lupautuneet tulemaan kylään.
Odotan jo sitä hetkeä, kun näen ja saan tuntea jälleen tämän suloisen vauvan!
Mitähän mahtaisi tytärpuoli sanoa, jos tietäisi vauvakuumeestani?!
Varmaankin, että: "Eks sä ole jo siihen liian vanha?!"
Mutta...minun viime synnytyksestäni on toistakymmentä vuotta, ja viimeiset viisi vuotta olemme puolisoni kanssa halunneet yhteistä lasta. Meillä on uusperheessä toki kolme lasta, joista kaksi jo aikuisia.
Ja yhdellä jo tuo omakin lapsi, suloinen tyttövauva.
Mitä ajatuksia tämä teissä muissa herätti...
=) :flower: Lilli-An
Olen 42-vuotias, itsekin vastikään viime joulukuussa jopa mummoksi tullut, mutta yhä vauvakuumeinen nainen.
Ja arvatkaapa, nousiko kuume itselläni lisää, kun pitelin suloista tyttövauvaa sylissäni, tytön kastepäivänä pari viikkoa sitten, ja vauva nukahti syliini onnellisena!?!
Näen vauvan, ja tietysti äitinsä (tytärpuoleni) ja isänsä (aviopuolisonsa) tulevana viikonloppuna, kun ovat lupautuneet tulemaan kylään.
Odotan jo sitä hetkeä, kun näen ja saan tuntea jälleen tämän suloisen vauvan!
Mitähän mahtaisi tytärpuoli sanoa, jos tietäisi vauvakuumeestani?!
Varmaankin, että: "Eks sä ole jo siihen liian vanha?!"
Mutta...minun viime synnytyksestäni on toistakymmentä vuotta, ja viimeiset viisi vuotta olemme puolisoni kanssa halunneet yhteistä lasta. Meillä on uusperheessä toki kolme lasta, joista kaksi jo aikuisia.
Ja yhdellä jo tuo omakin lapsi, suloinen tyttövauva.
Mitä ajatuksia tämä teissä muissa herätti...
=) :flower: Lilli-An