Onko täällä muita vauvakuumeisia?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilli-An
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lilli-An

Vieras
Hei!

Olen 42-vuotias, itsekin vastikään viime joulukuussa jopa mummoksi tullut, mutta yhä vauvakuumeinen nainen.
Ja arvatkaapa, nousiko kuume itselläni lisää, kun pitelin suloista tyttövauvaa sylissäni, tytön kastepäivänä pari viikkoa sitten, ja vauva nukahti syliini onnellisena!?!

Näen vauvan, ja tietysti äitinsä (tytärpuoleni) ja isänsä (aviopuolisonsa) tulevana viikonloppuna, kun ovat lupautuneet tulemaan kylään.
Odotan jo sitä hetkeä, kun näen ja saan tuntea jälleen tämän suloisen vauvan!

Mitähän mahtaisi tytärpuoli sanoa, jos tietäisi vauvakuumeestani?!
Varmaankin, että: "Eks sä ole jo siihen liian vanha?!"

Mutta...minun viime synnytyksestäni on toistakymmentä vuotta, ja viimeiset viisi vuotta olemme puolisoni kanssa halunneet yhteistä lasta. Meillä on uusperheessä toki kolme lasta, joista kaksi jo aikuisia.
Ja yhdellä jo tuo omakin lapsi, suloinen tyttövauva.

Mitä ajatuksia tämä teissä muissa herätti...

=) :flower: Lilli-An

Päätin tässä vielä itse vähän lisätä omaan aloitukseeni.

Nimittäin: minä "luulen sinnepäin", että olen raskaana. Hassu juttu!
Tiedän, että luulojen perusteella ei pitäis mennä sanomaan mitään...mutta, kun minusta tuntuu siltä.
Mu-tu-tuntemuksia...tietty...mutta, kun...

Tietysti, ei pitäisi nielaista ennen kuin on saanut pureskeltua.
Minun pitäisi varmaan rauhoittua, mutta kun sisimmässäni jyllää jokin selittämätön ilontunne :)

Toivon vaan, ettei tuo tunne pääty kyyneliin, kuten aikaisemmin.

Ja, varmaan joku ajattelee tätä lukiessaan, ettei pitäisi tällaisia edes kirjoitella ennen kuin on varmistanut asian testillä tms. Oikeassahan sellaista ajatteleva onkin... ja voihan kuukautisten ajankohtakin joskus heittää, vaikka olisi säännölliset olleetkin. :ashamed:

Närästää...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 13:01 ansku kirjoitti:
Sanoisinpa et jos puolisosi on suostuvainen, niin siitä vain puuhiin. Ihana asia. Kuopus 1v10kk ja ite täytän kesällä 41 ja vielä kutkuttais. Muut 15 ja 11 vuotiaita. :wave:

Kiva! Kiitos kannustuksesta, Ansku!
Meidän uusperheen nuorin on yläasteikäinen teini.
Yhteisiä ei ole, jollei nyt sitten olisi tärpännyt, kuten tuolla toisessa viestissäni kirjoitin. =)

Ansku!

Sulle kanssa rutkasti vauvakuumetta lisää; saisi vauvelisikin kaverin!:wave:

Mä ainakin olen ajatellut, että jos on tärpännyt nyt, niin voipi tärpätä vielä parinkin vuoden päästä.

Muitako vauvakuumeisia ei löydy?!

Vai, onko aiheen aloitukseni niin "puhki kulunut", ettei se enää kiinnosta.

Itse tulin noin vuosi sitten, maalis-huhtikuussa tälle 40+ palstalle ekan kerran, kirjoitin joskus, mutta sittemmin se jäi. Olin silloinkin vauvakuumeinen; ollut jo vuosia, mutta vauva ei antanut kuulua itsestään. Ja ehkäpä hyvä niin silloin. Tytärpuolikin odotti esikoistaan.

Nyt tulin taas palstalle. Ja jälleen on kova kuume. Ja jännitys, josko olisin raskaana nyt?!

Vaikka täytän tänä vuonna 43, en koe itseäni vanhaksi, siitä huolimatta vaikka olenkin mummo.
Mummous oli minulle aluksi tytärpuolen odotusaikana silkka järkytys, mutta se on nyt laantunut suloisen tyttövauvan myötä.
(Vaikka olisin toki toivonut mummouden tulevan minulle vasta viisikymppisenä.)

Olen henkisesti ja fyysisesti vielä nuorekas ja terve, ja koen itselläni ja aviomiehelläni olevan vielä sellaista meininkiä, että yhteinen lapsi tai pari olisi täysin tervetullut uusperheeseemme!

Ei ole enää "vauvakuumetta" kaksi iltatähteä olen saanut toisen vähän ennen kun täytin 40 ja toisen 42 vuotiaana, ihania vipeltäjiä ovat olleet.Kaksi aikuista lasta olen jo maailmalle laittanut. Yhtään ei ole kaduttanut vaikkavälillä vähän väsähtääkin, mutta äkkiä sieltä ylös aina päästään.
Tsemppiä vaan sinulle ap.vauvan saamiselle =)

Eipä ole vauvakuume vaivannut viime vuosina. Kuopuksen sain ollessani 33-vuotias ja silloin tunsin itseni vanhaksi synnytysosastolla. Nyt jälkikäteen naurattaa moinen. Vanhin lapsi on jo lentänyt pesästä ja kuopuskin jo koululainen...Vaikka olen hoitanut sukulaisvauvoja, niin ei yhtään ole kuume noussut. Odottelenkin jo sitten seuraavaksi mummoksi tulemista ( voi ollakin mahdollista lähitulevaisuudessa ).

Yhteistyössä