Onko täällä muita vaunujuoksijoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CC-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CC-

Aktiivinen jäsen
09.04.2008
1 139
0
36
Miten pitkiä lenkkejä meette? Minkä ikäinen lapsi on mukana? Kuinka viihtyy vaunuissa/rattaissa? Miten usein juokset?

Itellä vähän reilu 5 kk poika ja tosi nätisti on koko matkan ajan. Välillä saattaa torkahtaa :) Enää en pidä lasta vaunukopassa vaan vähän selkänojaa kohotettuna niin voi katsella ympärilleen. Juoksen n. kerran tai kaksi viikossa muun liikunnan ohella 10-15 km kerrallaan, jolloin aikaa menee 60-100 min.

Hullun hommaa mun mielestä! Mun fysiatri tuttu lisäks sanoi että siinä juoksuasento on aivan väärä vaikka ois millaset vaunut.Ettekö tosiaan muuten pääse lenkille?

Alkuperäinen kirjoittaja beibi:
Hullun hommaa mun mielestä! Mun fysiatri tuttu lisäks sanoi että siinä juoksuasento on aivan väärä vaikka ois millaset vaunut.Ettekö tosiaan muuten pääse lenkille?

no ite juoksen selkä suorana yhdellä kädellä kiinni pitäen. Ihan yhtä "huono" asento sitä voi olla kun kävelee vaunujen kanssa! Et vissiin sitäkään sit harrasta. :laugh:

Minä juoksentelen säännöllisen epäsäännöllisesti 2½veen kanssa.

Pienestä pitäen typy tottunut olemaan juoksuvauhdeissa. En juokse kuin 5-8KM lenkkejä..

Meillä on Scooterit, musta ne on tosi hyvät myös tuohon juoksuhommaan.
Ennen oli Teutonian Spiritit (kolmipyöräset), niistä en tykännyt yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja manma:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Onko sulla jotkut erikoisvalmisteiset vaunut?

Ei :ashamed: itseasiassa aika huonot vaunut kaiken lisäks tohon touhuun. Haberkornin easyt. Mutta kyllä se niilläkin onnistuu.

Oon joskus kokeillu ihan perus yhdistelmillä (Emmaljungan) ja ei tunnu kyllä yhtään miellyttävältä juosta. Sikäli mikäli mahdollista juoksen yksin.

Yhteistyössä