Onko täällä muita varattuja, jotka ovat ihastuneet johonkin toiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"marissa"

Vieras
Aivan upea tunne kun perhoset lentelee vatsassa aina kun miettiikin toisen kosketusta. Koska olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo 12 vuotta niin luulin että en koskaan enää tunne tätä. Ikävää että se vaan suuntautuu johonkin toiseen, mutta silti oudolla tavalla nautin tästä. Kuin olisin herännyt eloon pitkästä unesta :)

Virkistääkö se?? Mulla ei ole kokemusta, ei olla menty vielä niin pitkälle, halailtu, tanssittu ja muuta sellaista pientä. Mutta seksuaalinen viritys on aivan valtava, ihana tunne :)

Mulla onneks aina tulee tommonen olo oman mieheni kanssa. Tykkäisitkö jos miehesi tuntisi noin jostain toisesta naisesta?

Sitten et tiedä siitä tunteesta mitään, sellaista tunnetta ei voi saada kenenkään tutun kanssa. Vai väitätkö ihan tosissasi että olet ollut miehesi kanssa 12 vuotta yhdessä ja kun hän on jossain muualla niin perhoset vatsassa häntä mietiskelet :D Mahdotonta :D

[QUOTE="marissa";22333506]Sitten et tiedä siitä tunteesta mitään, sellaista tunnetta ei voi saada kenenkään tutun kanssa. Vai väitätkö ihan tosissasi että olet ollut miehesi kanssa 12 vuotta yhdessä ja kun hän on jossain muualla niin perhoset vatsassa häntä mietiskelet :D Mahdotonta :D[/QUOTE]

Riittääkö 8v?Ja just tollanen tunne on kun mies on jossain muualla ja tulossa kotiin ym. :)
Ja aina yhtä ihanaa saada hali ja nukkumaan mennessä se oma tuttu kainalo <3

Riittääkö 8v?Ja just tollanen tunne on kun mies on jossain muualla ja tulossa kotiin ym. :)
Ja aina yhtä ihanaa saada hali ja nukkumaan mennessä se oma tuttu kainalo <3

Pidän minäkin mieheni halauksista ja jopa seksistä. Mutta ei sillä mitään tekemistä ole se alkuihastuksen kanssa, onhan se ihan erilaista. Jos tunnet 8-vuoden jälkeen samaa kiihkoa kuin ensimmäisen kuukauden aikana, niin et ole kovin kuuma koskaan ollutkaan. Minä olen.

Kyllä se tunne on erilainen jos johonkin ihastuu ja perhosia lentelee mahassa, mutta mua inhottaa se että se ei ollut mieheni jonka takia ne lenteli. Pettänyt olen ja kadun todella paljon enkä voisi enää tehdä sitä hänelle ( mies tietää. ) Mutta sen jälkeen tajusin että kuinka paljon omaa miestäni rakastankaan vaikka sen tajuaminen vaatikin noin inhottavan jutun :(

Yhteistyössä