Onko täällä muita nuorina lapsen saaneita, joita ei baareissa ravaaminen kiinnosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Nuorina tarkoitan nyt sellaisia sanotaan vaikka alle 25v ekan lapsen saaneita. Itse olen saanut esikoisen 19v ja toisen 21v, myös mieheni oli samanikäinen. Naimisissa ollaan ja rauhallista perhe-elämää vietetään, toki joskus viedään lapset hoitoon ja lähdetään baanalle. Mutta sitten kun kattelen vaikka naamakirjassa ikäisteni äitien touhuja niin tulee kyllä ihan ulkopuolinen olo. Käyvät kerta viikkoon baarissa, kulkevat viimeisen päälle muotivaatteissa ja lapset hoidossa paljon. Useimmat lisäksi sinkkuja ja erilaisia miesseikkailuja paljon.Tulee sellainen olo, että olen jotenkin erilainen kun harva mun tuntema äiti viihtyy vaan kotona vai enkö ole vaan löytänyt samanlaisia?

esikoisen sain 22 vuotiaana-05 baarissa olen käyni viimeksi -04 ja kohta 5v aikana olen ottanu siiderin n 9 kertaa. mies ei myöskään käytä juurikaan. sai kaveriltaan tuliasia huhtikuussa 24 tölkkiä.. vielä on 10 jäljellä :D

Eikös tuo ole ihan hyvä vain? :) Ole ylpeä itsestäs että panostat kotiin ja lapsiin eikä baarit kiinnosta enää niin paljoa, ei kait lapsien saamisen jälkeen baari-elämä enää oo päällimmäisenä mielessä...?

Jos äiti on sinkku, miten hän on "parempi" äiti istuessaan kotona vaikkapa silloin kun lapsi/lapset ovat isällään? Mä olen varmaan joittenkin silmissä hirveä bilemamma tuolla naamakirjassakin, mutta joiltakin voi ehkä unohtua että kun lapset ovat minulla (1- ja 3vee) olen heidän kanssaan 24/7 eivätkä käy missään hoidossa, ainoastaan isällään kun eivät ole minun kanssani. Ja on se sosiaalinen elämä sinkulle kiva juttu ilman baarejakin eikä baarissa olo kaikille ole ryyppäämistä. Joittenkin mielestä olen hirveä trendipellekin, mutta miksei äiti saisi pukeutua kauniisiin vaatteisiin?

Sitä voi viihtyä kotona eivätkä tietyt asiat sitä sulje pois ;)

Ekan sain ollessani 19, toisen kun ikää oli 25 ja kolmas syntyy kun ikää on 26. Käyn baarissa ehkä 1-2 kertaa vuodessa ja se riittää. Naimisissa olen ja rauhallista elämää elelen.

Menin tuossa kolme-neljä vuotta sitten vähän enemmän, eli noin 8 kertaa vuodessa, mutta ei tuokaan "huuma" kauaa kestänyt.

Tuttava/ystäväpiirissäni ei oikeastaan kukaan ravaa ravintoloissa.

Esikoisen sain kun oli 21 ja toisen kun olin 22. Ja kyllä joskus tahdon tuulettumaan ja muutenkin aikuiseen seuraan, mutta en todellakaan kaipaa ikäisteni kavereiden sekoilua ja baarissa ravaamista saatikka yhdenyönjuttuja ja viinalla läträämistä..

esikoisen sain 18v ja kuopuksen 20v ja nyt lapset ovat 4v ja 2v ja eskoisen syntymän jälkeen olen käynyt 5 kertaa baarissa, enkä baarissa olessa ole koskaan edes juonnut paljoa. Alaikäisenä tuli paljon baareissa juostua ja muutenkin join usein.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Jos äiti on sinkku, miten hän on "parempi" äiti istuessaan kotona vaikkapa silloin kun lapsi/lapset ovat isällään? Mä olen varmaan joittenkin silmissä hirveä bilemamma tuolla naamakirjassakin, mutta joiltakin voi ehkä unohtua että kun lapset ovat minulla (1- ja 3vee) olen heidän kanssaan 24/7 eivätkä käy missään hoidossa, ainoastaan isällään kun eivät ole minun kanssani. Ja on se sosiaalinen elämä sinkulle kiva juttu ilman baarejakin eikä baarissa olo kaikille ole ryyppäämistä. Joittenkin mielestä olen hirveä trendipellekin, mutta miksei äiti saisi pukeutua kauniisiin vaatteisiin?

Sitä voi viihtyä kotona eivätkä tietyt asiat sitä sulje pois ;)

Niinpä, minä en ole sinkkukaan mutta tykkään yhtäpaljon ottaa illan kuukaudesta itseäni varten ja lähteä baariin esimerkiksi. Muutenpa olenkin ihan täyspäiväinen kotiäiti niin pitkään, että nuorinkin on 3v. Että niih.

esikoisen sain kun olin 19v ja seuraavat 23v, 26v ja 33v, naimisissa/yhdessä ollaan oltu 20v ja todellakin baareissa ollaan käyty alle 10kertaa kokoaikana, yhdessä ja erikseen yhteensä, kun ei kiinnosta, niin ei :)

En hirveästi diggaa baarissa käymisestä. Välillä käydään, jos on joku hyvä syy, esim. kaverin synttärit, joku hyvä keikka jne.
Sen sijaan kyllä pidän laittautumisesta ja haluan olla huollitellun näköinen. En nyt ehkä mitään muotivaatteita välttämättä pidä, mutta omaan tyyliini sopivia, kivoja vaatteita.

eka 17 vuotiaana,toka 19 vuotiaana ja kolmas 21-vuotiaana ja kerran,vai kahesti käyty baarissa ekan syntymän jälkeen...yhteensä lapset ollu n. 10 yötä mummolla eikä vielä ainuttakaan kokonaista lapsivapaata vuorokautta.pienin nyt vuoden.
ei kiinnostais baarit,mut joku muu breikki kyllä jos hoitajia ois.

Mulla kanssa samanlaisia kokemuksia, että omanikäisiä äitejä kiinnostaa lähinnä milloin seuraavaksi pääsee ryyppäämään ja millaisia kuteita seuraavaksi itelleen ostaisi ja millaiset meikit pistää baariin. Ikää mulla siis 25v.

Yhteistyössä