Onko täällä muita Linnaan jonottajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jonottaja

Vieras
Nyt kyllä pikkasen jo rupee hermostuttamaan ja jännittämään. Kova on jono jo tässä vaiheessa, mutta onneksi tajusin ottaa ilmavan asun niin ei pääse sen pahemmin hikoiluttamaan. Täältä mobiilista tulin hetkeksi palstailemaan, että menisi jonotus rattoisasti. On se mahtavaa päästä kättelemään presidenttiä. Ajattelin jotain pientä vielä sanoakin, vaikka Hyvää itsenäisyyspäivää rouva presidentti. Vai onko liian kliseemäinen?

:attn: Muista ottaa lääkkeet ja kato sit ootko viä pääsemässä linnaan. Tai sit sua kutsuu joku toinen linna, siellä ei tarvii turhaan vaatteilla koreilla ja kyllä, voit kätellä ja tervehtiä niinku tykkäät.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mä aattelin ihan vaan kiittää jälleen kerran kutsusta, on sillä Tartsulla niin paljon kommentoitavaa et ei viiti tällä kertaa jäädä lapsista löpisemään.

Kai sä sitten kännyn kautta hoidat sen moderoinnin! Koita muuten ottaa selville sen boolin sisältö, sehän on suuri salaisuus...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä aattelin ihan vaan kiittää jälleen kerran kutsusta, on sillä Tartsulla niin paljon kommentoitavaa et ei viiti tällä kertaa jäädä lapsista löpisemään.

Kai sä sitten kännyn kautta hoidat sen moderoinnin! Koita muuten ottaa selville sen boolin sisältö, sehän on suuri salaisuus...

mulla on varma tieto, että se salaisuus on se, että kokit on urakan jälkeen pesseet siinä kätensä. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

mulla on varma tieto, että se salaisuus on se, että kokit on urakan jälkeen pesseet siinä kätensä. :xmas:

:laugh: :o :x

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Joo, tässä jonossa odotellessa palstailen. Pinkki timangein koristeltu läppäri sopii onneksi mun glamuur-iltapukuuni erinomaisesti.

Tuu muuten käymään mun limossa, saat vähän napanteria lämmikkeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Halonen on itse toivonut, että tulija esittelee itsensä, ja kenties kertoo, missä yhteyksissä on persidentin tavannut. Eli ei sitä Hyvää itseänäisyyspäivää -toivotusta.

:O eise muistakaan kaikkia kutsumiaan :D

Uusimmat

Yhteistyössä