Onko täällä muita, jotka haluis vielä yhden vauvan, mutta miestä ei innosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvakuume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvakuume

Vieras
On tää vauvakuume vaan niin kamala! Sitä sen on pakko olla, kun vähän väliä mietin vauvoja ja sitä, että jos meille vielä tulis yksi, niin olis ihanaa. Miehen mielestä meidän lapsiluku olis kyllä jo tässä.

Mun mielestä on kamalaa kun halutaan vielä yks VAUVA ja VAUVAT on ihania ja VAUVAkuume vaivaa ja VAUVANtuoksu VAUVANhoito vauvauvauvauvauvauvaaaaaa....

On se harmi kun ne kasvaa isoiks, niin sit pitää tehä taas lisää lutusia vauvauvauvavuavuavuavuaauvaaaavouja. Ja vielä yks. Ja vielä yks. Kato kun mulla on vauvakuume.

meillä noita lapsia on tullut pari ihan vahingossakin eli ei olla noita tekemällä tehty. ei mulla mitään sitä vastaan ole ollut, miestä taitaa vähän eenmmän asia hämmentää... :)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
meillä noita lapsia on tullut pari ihan vahingossakin eli ei olla noita tekemällä tehty. ei mulla mitään sitä vastaan ole ollut, miestä taitaa vähän eenmmän asia hämmentää... :)

Me ollaan 15 vuotta selvitty "ilman vahinkoja". Vastaan olis kyllä otettu vahingotkin! Yhdessähän nää asiat pitää tietysti päättää enkä tee meille "vahinkoa" tahallani (sinä et tätä tarkoittanutkaan, tuli vaan mieleen, kun tällaistakin tiedän).

Meillä on taas niin päin, että mies tahtoo lisää lapsia mutta en taida itse enää jaksaa kantaa...
Kuusi ihanaista on talossa ja kaikki isoja syntyessään, alateitse siis olen synnytellyt 5kilosia ja painavin vauvoista oli 5.400kg ja pienin 4.900kg:)

Toivotaan, että miehesi innostuu! Itse en tunne sanaa vahinko, meillä kaikki yrittämällä saatu.

Yhteistyössä