Onko täällä muita jo joulu herkkujen tekijöitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippoliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jokos on joulukoristeita nypläilty?
Kauheasti se joululaatikko tuolla kiinnostaisi, mutta eipä siellä paljoa muuta ole kun ne kuusen koristeet...
Viikkoa ennen aattoa mä taas alotan miehelle puhumisen, että koska se joulukuusi haetaan, tulispa se joulu jo ym...

Ensimmäinen piparisatsi ollaan jo aikoja sitten leivottu ja syöty. :) Nyt kovasti ikkunakoristeita ja kortteja väsäillään. Kerkee olla talo täynnä askartelutöitä ennen joulukuuta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Ensimmäinen piparisatsi ollaan jo aikoja sitten leivottu ja syöty. :) Nyt kovasti ikkunakoristeita ja kortteja väsäillään. Kerkee olla talo täynnä askartelutöitä ennen joulukuuta. :D

Kortteja pitäis väsäillä joo....huoh....se varmaan jää taas viime tippaan, ihan niinkuin joka vuosi...onneks muuten on kaikki tarvikkeet, paitsi korttipohjat pitää ostaa

joululahjat- ostettu
piparit- paistettu
kortit-kirjoitettu
koristeet- joulukuun alussa
torttuja syöty- jo kuukausi
glögiä juotu- kuukauden verran

ai mitennii oon jouluihminen? mie aloitan myös juhannuksen vieton huhtikuussa xD

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:

Kortteja pitäis väsäillä joo....huoh....se varmaan jää taas viime tippaan, ihan niinkuin joka vuosi...onneks muuten on kaikki tarvikkeet, paitsi korttipohjat pitää ostaa

:) Meillä on vain se ongelma että toi tyttö ei anna niitä kortteja lähettää kenellekkään. Kun keräilee itse kortteja niin se laittaa kaikki sen keräyslaatikkoon. Pitää vissiin iltaisin aloittaa salaa askartelemaan kortteja sukulaisille.

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
joululahjat- ostettu
piparit- paistettu
kortit-kirjoitettu

ai mitennii oon jouluihminen? mie aloitan myös juhannuksen vieton huhtikuussa xD

:laugh:
Mäkin just eilen totesin et sukulaisille ja ystäville ois kaikki lahjat hankittu, paitsi 3 uupuu mutta tiedän mitä ne on ja mistä ne saan. En vain ole kerennyt hakea. Mut eikös silti vois vaikka huomenna mennä katselemaan että jos vielä jotakin kivaa pientä löytyis? :whistle:
Voisko joku soittaa mun miehelle ja sanoo että kyllä vois...? Anyone? ... :p

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:

:) Meillä on vain se ongelma että toi tyttö ei anna niitä kortteja lähettää kenellekkään. Kun keräilee itse kortteja niin se laittaa kaikki sen keräyslaatikkoon. Pitää vissiin iltaisin aloittaa salaa askartelemaan kortteja sukulaisille.

:laugh: :laugh: :laugh:
Meillä sentään tytöt kyllä suostuu kortit antamaan, oikein mielellään.
Askartelussa vaan tuppaa olemaan se ongelma, että se ei kiinnosta kauhean kauaa..

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
joululahjat- ostettu
piparit- paistettu
kortit-kirjoitettu

:laugh:
Mäkin just eilen totesin et sukulaisille ja ystäville ois kaikki lahjat hankittu, paitsi 3 uupuu mutta tiedän mitä ne on ja mistä ne saan. En vain ole kerennyt hakea. Mut eikös silti vois vaikka huomenna mennä katselemaan että jos vielä jotakin kivaa pientä löytyis? :whistle:
Voisko joku soittaa mun miehelle ja sanoo että kyllä vois...? Anyone? ... :p

Mä säästän joululahjojen ostot aina joulukuulle...niitä on ihana ostella, kun kaupassa soi joululaulut (viime jouluna tosin aika harvoissa) ja on paljon ihmisiä. Sit kun kerralla ostaa kaikki, niin saa kantaa kasseja kädet täynnä.
Tänä vuonna jää kyllä tuo väliin, kun jää oikeastaan koko joululahjat vähiin. Miehen lapsille jotain pientä, ja omille jos yhdet sais ostettua...muualta on kyllä tulossa, mm. täältä :) :hug: . Täytyy vaan yrittää sitä kunnon joulumieltä ja tunnelmaa luoda jotenkin muuten kun jouluostoksilla. :)