Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Ensimmäinen piparisatsi ollaan jo aikoja sitten leivottu ja syöty.Nyt kovasti ikkunakoristeita ja kortteja väsäillään. Kerkee olla talo täynnä askartelutöitä ennen joulukuuta.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Ensimmäinen piparisatsi ollaan jo aikoja sitten leivottu ja syöty.Nyt kovasti ikkunakoristeita ja kortteja väsäillään. Kerkee olla talo täynnä askartelutöitä ennen joulukuuta.
![]()
Kortteja pitäis väsäillä joo....huoh....se varmaan jää taas viime tippaan, ihan niinkuin joka vuosi...onneks muuten on kaikki tarvikkeet, paitsi korttipohjat pitää ostaa
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:joululahjat- ostettu
piparit- paistettu
kortit-kirjoitettu
koristeet- joulukuun alussa
torttuja syöty- jo kuukausi
glögiä juotu- kuukauden verran
ai mitennii oon jouluihminen? mie aloitan myös juhannuksen vieton huhtikuussa xD
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Ensimmäinen piparisatsi ollaan jo aikoja sitten leivottu ja syöty.Nyt kovasti ikkunakoristeita ja kortteja väsäillään. Kerkee olla talo täynnä askartelutöitä ennen joulukuuta.
![]()
Kortteja pitäis väsäillä joo....huoh....se varmaan jää taas viime tippaan, ihan niinkuin joka vuosi...onneks muuten on kaikki tarvikkeet, paitsi korttipohjat pitää ostaa
Meillä on vain se ongelma että toi tyttö ei anna niitä kortteja lähettää kenellekkään. Kun keräilee itse kortteja niin se laittaa kaikki sen keräyslaatikkoon. Pitää vissiin iltaisin aloittaa salaa askartelemaan kortteja sukulaisille.
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:joululahjat- ostettu
piparit- paistettu
kortit-kirjoitettu
koristeet- joulukuun alussa
torttuja syöty- jo kuukausi
glögiä juotu- kuukauden verran
ai mitennii oon jouluihminen? mie aloitan myös juhannuksen vieton huhtikuussa xD
![]()
Mäkin just eilen totesin et sukulaisille ja ystäville ois kaikki lahjat hankittu, paitsi 3 uupuu mutta tiedän mitä ne on ja mistä ne saan. En vain ole kerennyt hakea. Mut eikös silti vois vaikka huomenna mennä katselemaan että jos vielä jotakin kivaa pientä löytyis?![]()
Voisko joku soittaa mun miehelle ja sanoo että kyllä vois...? Anyone? ...![]()