Onko täällä muita ikivanhoja vakkareita uudella nikillä/harmailevana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaillen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaillen

Vieras
Minun nikkini oli vuosia yksi näkyvimpiä täällä, ja tulin kertoneeksi itsestäni ihan liikaa, sain siitä myös kärsiä. Katosin, ja otin uuden nikin, jota ei kukaan tiedä. kirjoittelen sillä ihan yhtä ahkerasti kuin vanhallakin, mutta olen onnistunut pitämään itseni salassa. Ja herkkänä ihmisenä mielenikin pysyy parempana. Opinpahan kantapään kautta, että tällaisella palstalla on ilkeitä ihmisiä, ja kannattaa olla kertomatta itsestään täällä mustana oikeastaan mitään millä on jotain väliä. :-)

Tämä on kolmas musta nimimerkkini. Kirjauduin muistaakseni 2004 ensimmäisen kerran ja välissä on jokunen vuosi jolloin en ole palstaillut. :) Ensimmäisen nikkini vaihdoin kun en halunnut että kukaan tuttu saa vahingossa tietää vauvahaaveistamme. Toisen vaihdoin Ihan vaihtelunhalusta. Muistaakseni ensimmäisellä nikillä tuli joskus jopa väiteltyä, mutta enää en jaksa.

Tämä on kolmas musta nimimerkkini. Kirjauduin muistaakseni 2004 ensimmäisen kerran ja välissä on jokunen vuosi jolloin en ole palstaillut. :) Ensimmäisen nikkini vaihdoin kun en halunnut että kukaan tuttu saa vahingossa tietää vauvahaaveistamme. Toisen vaihdoin Ihan vaihtelunhalusta. Muistaakseni ensimmäisellä nikillä tuli joskus jopa väiteltyä, mutta enää en jaksa.

Mulla tavallaan myös lapsiin liittyvät jutut olivat suurin syy siihen että muutin nikkini.

Luulen kyllä että joku vielä keksii minut, mutta varovainen pitää olla. Tämä palstailu on ihan kivaa, kunhan ei tule paljastaneeksi itsestään liikaa. Ja ihmettelen kyllä suuresti ihmisiä jotka kertovat tosi henkilökohtaisia asioitaan täällä. Mutta ehkä heitä ei sitten voi satuttaa kukaan ilkeä ihminen. Ja se onkin hyvä jos sen tiedostaa.

[QUOTE="a p";26565984]Mulla tavallaan myös lapsiin liittyvät jutut olivat suurin syy siihen että muutin nikkini.

Luulen kyllä että joku vielä keksii minut, mutta varovainen pitää olla. Tämä palstailu on ihan kivaa, kunhan ei tule paljastaneeksi itsestään liikaa. Ja ihmettelen kyllä suuresti ihmisiä jotka kertovat tosi henkilökohtaisia asioitaan täällä. Mutta ehkä heitä ei sitten voi satuttaa kukaan ilkeä ihminen. Ja se onkin hyvä jos sen tiedostaa.[/QUOTE]

No heti mä sut bongasin, sähän oot ainakin mun silmiin jo kahteen kuvaketjuun laittanu mustana ittes?!! Meinasin toiseen tulla jo kysymään miksi vaihdoit nikkisi?

Aloitin mustana, mutta juuri tuosta AP:n syystä en jatkanut sitä kauaa. Nikki on edelleen olemassa, mutta huomasin että profilointi jne. alkoi todella nopeasti. En myöskään aina jaksa selittää, miksi olen ristiriitaista mieltä jostain asiasta. Opin kyllä itse itsestäni, mutta en vältämättä halua että se tullaan sanomaan päin naamaa tai että sillä hyökätään kesken ketjun.

En myöskään aina pysty olemaan ihan niin asiallinen kuin haluaisin, ja minusta olis kauhistuttavaa jos palstaelämä joskus kohtaisi reaalielämän...uhhuh
Harmaa nimimerkki on kyllä todella vakkari...mutta sitähän ei kukaan huomaa :)

Lähemmäs kymmenen vuotta sitten olin ihan koukussa tähän palstaan ja mustalla nikillä hyvinkin aktiivinen. Palstailu jäi piiiiiitkäksi aikaa muiden elämän mullistusten keskellä ja nyt käyn vain silloin tällöin harmaana.

Mulla tää palstailu oikeastaan lähti siitä, että halusin tuoda asiantuntevan imetysavun tänne muillekin kuin imetyksen tuen foorumeille. Tarpeeseen tuli tuo ajatus, mutta nyt olenkin sitten koukussa tänne noin muuten ja kaikki muut palstat on jääneet... paitsi tietysti sitten se imetyksen tuen foorumi...

Olin kuusi vuotta mustana, suht aktiivisena, mutta massaan uppoutuneena vakkarina. Sitten kirjautuminen vain jäi ja kirjoittelen harmaana, saan myös näin asiani kerrottua. Mustalta ajalta minulla on läheisiä ystäviä, joiden kanssa pidän fb:ssä yhteyttä ja vuosittain myös nenäkkäin.

Jep! Kirjotin mustana sen verran itsestäni, että heti pystyi tutut tunnistaa.. Ja kun *sori* tää palsta on vaan nyt vähän nolo, niin en halua että porukka tietää, että käytäällä.

kuka on niin tyhmä että tekee täällä paljastuksia itsestään, tämä on vain hyvää ajankulua ja viihdettä.

Demotivational-Posters63.jpg

Äläs ny. :D

aloitin palstailun 2005..oisko tää kolmas nikki, jonkun aikaa oon ollut harmaanakin ja pieni hetki olin poissa. :D

muoks. nikkiä oon siis vaihtanu useammin, tää on kolmas profiili.

kuka on niin tyhmä että tekee täällä paljastuksia itsestään, tämä on vain hyvää ajankulua ja viihdettä.

:wave:

Mä olen kyllä nähdäkseni saanut silti paljon enemmän positiivista palautetta kuin sitä sontaa mitä sitten taas toisille vyörytetään niskaan ihan urakalla.. Tosin, mä olen kohdannut elämässäni niin paljon ilkeitä ihmisiä etten oikeastaan ihan hirveästi välitäkään niistä perseilijöistä :D

Mä en tosin ole mikään "ikivanha" palstailija. neljästä viiteen vuoteen olen palstaillut, aluperin toisella nimimerkillä jolla en ollut niin aktiivinen.. Tällä nimimerkillä öö... kolmisen vuotta?

Yhteistyössä