Onko täällä laitoshuoltajina työskenteleviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva sellainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi et kouluttautunut yhtään paremmalle alalle, siivoojat taitaa olla pohjasakkaa joka paikassa.....ainakin eräässä nimeltä mainitsemattomassa sairaalassa laitoshuoltajat saivat pysyä visusti omassa pöydässä taukohuoneessa eikä puhettakaan että olisivat voineet istua ylempien kanssa, laitoshuoltajia ei myöskään tervehditty eikä heille jutellut muut kun toiset laitoshuoltajat vaikka työtä tehtiin monen ammattiryhmän kanssa....eli ihmisarvo määräytyi täysin ammattinimikkeen perusteella.

Miksi et kouluttautunut yhtään paremmalle alalle, siivoojat taitaa olla pohjasakkaa joka paikassa.....ainakin eräässä nimeltä mainitsemattomassa sairaalassa laitoshuoltajat saivat pysyä visusti omassa pöydässä taukohuoneessa eikä puhettakaan että olisivat voineet istua ylempien kanssa, laitoshuoltajia ei myöskään tervehditty eikä heille jutellut muut kun toiset laitoshuoltajat vaikka työtä tehtiin monen ammattiryhmän kanssa....eli ihmisarvo määräytyi täysin ammattinimikkeen perusteella.

luuletko että mua kiinnostaa mitä joku urpo mun työstä ajattelee? sä et vastannut kysymykseen. ja jos siivojia ei olis nää jotka kattoo sellaista kieroon sais ite siivota ne ripulit sieltä lattioilta, olisivat näin myös siivoojia.

olen laitoshuoltaja koulussa,klo.07.00-15.00.Luokkkia,opettajanhuoneita,yleiset tilat sekä kuntosalin siivousta ja olen yksi heistä en ole "vain siivooja".palkka 1700€kk

olen tehnyt paljon erillaisia siivoushommia pienen ikäni, ikkunanpesuista remonttisiivouksiin ja siivousalan kursseja käynyt. ihmiset ei tunnu ymmärtävän että joku aina siivoaa yleiset tilat tms. kylöä niitäkin löytyy ketkä arvostavat ja kiittävät hyvin tehdystä työstä ja siististä lopputuloksesta. minä ja lähipiirini arvostaa siivojia ja laitoshuoltajia. :) minä yritän itse vaihtaa alas kun kroppa ei enää kestä ja ikää on 28.

..meni vähän aiheen vierestä. aikoinani olin laitoshuoltaja harjoittelijana koulussa, työaika oli 5.30-12, siivosin luokkia, käytäviä, vessat, opettajanhuoneen. pidin sitä mielekkäänä työnä.

Ja ainakin meillä laitoshuoltajat vastaavat myös ruuan jakelusta, eli se on muutakin kuin siivoamista. Työ edellyttää tältä osin erityisruokavalioiden tuntemusta ja nestelistojen merkitys tulee käsittää. Siivoamisen osalta täytyy huomioida eristykset ja hoitajien työjärjestykset sekä tuhat muuta asiaa. Yhteistyötä tehdään paljon, koska tilanteet muuttuvat jatkuvasti ja tiedon täytyy kulkea.

En siis ole laitoshuoltaja, mutta kyllä minun nähdäkseni työ ainakin sairaalassa on monipuolista ja haastavaa.

Yhteistyössä