Onko täällä ketään....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Missu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Missu

Vieras
jotka menevät niin aikaisin töihin esim. kuuteen, ettei lasta voi viedä hoitoon? Mitä ratkaisuja on jos molemmat vanhemmat menevät aikaisin töihin ja lapsen pitäisi mennä jo esim. 5.30 hoitoon???

vuoropäiväkoti jos vain mahdollista.me saatiin poika vuoroon ni ukko vie joskus 6.30 aamulla, mun iltavuorona haen vasta 19.45
eli olisi meillekään käyny norm päiväkoti kun toi ukko tehny reissuhommia (nykyään vähemmän) mutta siis mul ois iltavuorot ja vkonloput ollu poissuljetut töistä...

eli yötäpäivää auki---

ryhmikset saattaa aueta jo aikaisin, ja sit on vuoropäiväkoti joka on auki tarvittaessa 24/7

mä meen itse 5-5:30 töihin aamuvuoroon, mut mies onneks vasta myöhemmin, joten meillä ei oo ainakaan vielä tullu ongelmia..joskus (kuten tänään) miehen piti lähteä jo ennen kuutta, mut mulla onneks oli vapaa..ja nyt kun Neiti on pph:lla niin varmaan jos tuollaisia tosi aikaisia lähtöjä on, niin viedään Neiti papalle joka sit vie vähän myöhemmin sen hoitoon

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Tulikärpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tulikärpänen:
Miksi lasta ei voi viedä hoitoon aikaisin? Eikö hoitaja ota vastaan tai mikä on syy?

Jos esim päiväkoti aukeaa klo 06.
Mutta pph:lle voi kyllä viedä.

Ei kaikille.
No meidän kaupungissa ainakin kunnalliset hoitajat tekee aikasiakin aamuja. Työsopparissa määräytyy työaika hoitoaikojen mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Missu:
jotka menevät niin aikaisin töihin esim. kuuteen, ettei lasta voi viedä hoitoon? Mitä ratkaisuja on jos molemmat vanhemmat menevät aikaisin töihin ja lapsen pitäisi mennä jo esim. 5.30 hoitoon???

Sitten kai vaan viedään lapsi hoitoon.Onko teidän lähellä paiväkoti johon noin aikaisin voi viedä?

Yhteistyössä