Onko täällä ketään Vihdistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me asutaan Vihdin Nummelassa, mutta itse vihdkin kk:ää en pahemmin tunne. Mun mielestä ainakin Nummela on ihana paikka, tavallaan hyvin maalaiskylän oloinen paikka, jossa suunnilleen kaikki tuntee jotain kautta toisensa, mutta kuitenkin keskusta on hyvin kaupunkimainen. Kaikki mahdolliset palvelut löytyy, mutta niin löytyy myös paljon kaunista luontoa, monta uimapaikkaa ja puistoa yms. Itse olen asunut täällä vasta pari kuukautta, mutta mies on asunut täällä syntymästään alkaen. Muutimme lapsen syntymän myötä tänne.

Me asumme Vihdin kk:ssä. Tämä on tämmöinen pikku kylä jossa tarvittavat päivittäispalvelut. Nummelaan on matkaa n.12km jossa sitten suuremmat kaupat ja palvelut. olen paljasjalkainen nummelalainen ja kun muutaman vuoden asuimme ympäri suomea niin kyllä tämä vihti on ehdottomasti paras paikka asua. Rauhallista ja kaunista.
Lapsille riittavästi tekemistä ja koko kylä kasvattaa.

Noista palveluista sen verran että espoon marketti-helvettiin ei kuitenkaan ole kuin 30min matka ajaa täältä vihdistä ja nummelasta vain 20min niin kyllä sen matkan ajaa mielellään kunhan vaan ei tarvii asua siellä ruuhkan keskellä!

Alkuperäinen kirjoittaja vihtiläinen;24083223:
Me asumme Vihdin kk:ssä. Tämä on tämmöinen pikku kylä jossa tarvittavat päivittäispalvelut. Nummelaan on matkaa n.12km jossa sitten suuremmat kaupat ja palvelut. olen paljasjalkainen nummelalainen ja kun muutaman vuoden asuimme ympäri suomea niin kyllä tämä vihti on ehdottomasti paras paikka asua. Rauhallista ja kaunista.
Lapsille riittavästi tekemistä ja koko kylä kasvattaa.

Noista palveluista sen verran että espoon marketti-helvettiin ei kuitenkaan ole kuin 30min matka ajaa täältä vihdistä ja nummelasta vain 20min niin kyllä sen matkan ajaa mielellään kunhan vaan ei tarvii asua siellä ruuhkan keskellä!

Voin allekirjoittaa myös tämän, varsinkin lauseen koko kylä kasvattaa. :)