Onko täällä ketään? (raskaustesti ennen menkkojen poisjäämistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli onko täällä ketään jolla on raskaustesti näyttäny plussaa ennen kuin menkat ovat olleet myöhässä? Onko joka raskaudessa näyttäny samallalailla plussaa ennen menkkojen poisjäämistä vai onko joskus käynytkin niin, että vasta myöhemmässä vaiheessa on tullu plussa testiin?

Argh. Mulla on joka kerta testi näyttäny plussaa vähintään kp 24-25/27 mutta nyt ei mitään näy samoilla päivillä. Jokohan tässä saa heittää haaveet jouluvauvasta kankkulan kaivoon?

mä tein neljännestä 2 päivää ennen herkällä testillä--nega,sinä päivänä kun piti alkaa--nega--seuraavana päivänä--haamu,sitä seuraavana--nega ja sit vasta sitä seuraavana plussa :D minäkö malttamaton?? :laugh: esikoisesta en tehny ,enkä kolmosesta ennen kuin oli jo myöhässä mutt kakkosesta tein plussa 2 päivää ennen.

Kyllä vähän alkaa väkisinkin hätäilemään juuri sen takia, että kaikissa muissa raskauksissa on testi näyttäny plussaa jo tässä vaiheessa ja nyt ei yhtään mitään. Plääh, ei auta kuin jatkaa yritystä....

Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
mä tein neljännestä 2 päivää ennen herkällä testillä--nega,sinä päivänä kun piti alkaa--nega--seuraavana päivänä--haamu,sitä seuraavana--nega ja sit vasta sitä seuraavana plussa :D minäkö malttamaton?? :laugh: esikoisesta en tehny ,enkä kolmosesta ennen kuin oli jo myöhässä mutt kakkosesta tein plussa 2 päivää ennen.

:) Kyllähän niitä vauvakuumeisena saattaa jokunen testi tulla tehtyä :)

Yhteistyössä