onko täällä ketään äänekoskelaista? missä päin konginkankaalla voisi viettää häitään?? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naimisiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naimisiin

Vieras
kun ollaan täältä keski-suomesta. konginkankaan kirkko viehättää, eli siellä luultavasti vihitään. hääpaikka olisi kiva löytää konginkankaalta myös, mutta kun emme tunne aluetta! onko täällä ketään joka sen sijaan tuntee? onko konginkankaalla työväentaloa tms muuta paikkaa jossa voisi itse järjestää juhlansa ilman pitopalveluita ja muita? paljonko on hintaa?

kiitos! :)

Siinä nelostien varressa, lähellä konginkangasta on joku "navetan tapainen paikka" riihi tai joku äänekoskelta konginkankaalle päinmennessä, oikealla puolella. en muista paikan nimeä, mutta olen ollut siellä häissä ja hyvät häät olivatkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siinä nelostien varressa, lähellä konginkangasta on joku "navetan tapainen paikka" riihi tai joku äänekoskelta konginkankaalle päinmennessä, oikealla puolella. en muista paikan nimeä, mutta olen ollut siellä häissä ja hyvät häät olivatkin.

ahaa! osaisitko yhtään enempää kertoa tai muistella paikan nimeä? onko esim minkä tienviitan kohdalla tms? ja näkyy nelostielle siis? onko häistä kauan aikaa. kun onkohan vielä toiminnassa.. osaatko sanoa että sopiiko paikka talvihäihin? kaikki irti niistetty tieto on enemmän kuin tervetullutta.

kiitos sinulle!! :)

näkyy nelostielle, mutta en tosiaan muista yhtään nimeä, oisko se ollu joku riihi...
parivuotta sitten kesällä olin siellä häissä. viereita oli siellä joku 50. en kyllä osaa sanoa käviskö se talvihäihin, miksei...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
näkyy nelostielle, mutta en tosiaan muista yhtään nimeä, oisko se ollu joku riihi...
parivuotta sitten kesällä olin siellä häissä. viereita oli siellä joku 50. en kyllä osaa sanoa käviskö se talvihäihin, miksei...

kiitos sinulle! yritämme saada yhteyden tuonne riiheen :D

Yhteistyössä