K
Kananhoitaja
Vieras
Eli olen serkkuni kanalan vahtina hänen reissunsa ajan. itselläni ei kanoja ole.
Hällä on tuommoisia peruskanoja (?) ja mun tehtävä on täällä niitä ruokkia ja vaihtaa vesi ja putsata kakat pois. Nyt eilisestä lähtien yksi kana on maannut siellä pesässä ja siellä vaan on. Ihan se on virkeän näköinen ja sieltä katselee, mutta pois ei tule.
Onko se kenties alkanut hautoa siellä vai nukkuuko ne kanat muutenkin pesässä?
En halua mennä tonkii sen mahan alle kun jos sillä on siellä muna niin en halua häiritä rouvaa
Hällä on tuommoisia peruskanoja (?) ja mun tehtävä on täällä niitä ruokkia ja vaihtaa vesi ja putsata kakat pois. Nyt eilisestä lähtien yksi kana on maannut siellä pesässä ja siellä vaan on. Ihan se on virkeän näköinen ja sieltä katselee, mutta pois ei tule.
Onko se kenties alkanut hautoa siellä vai nukkuuko ne kanat muutenkin pesässä?
En halua mennä tonkii sen mahan alle kun jos sillä on siellä muna niin en halua häiritä rouvaa