Onko täällä julkisuudenhenkilöitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen ja vatupassi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen ja vatupassi

Vieras
Sellaisia, jotka joutuvat vaikka työnsäpuolesta olemaan julkisuudessa?
Kyselen vain kiinnostuksesta kun varmaan täällä kaikenlaista sakkia pyörii.

Anonyymina tietenkin, ei kai oikealla nimimerkillä kukaan täällä itseään ilmiantaisi.
Itse olen pyörinyt täällä jo vuosia ja oma mieheni on myös julkisuudenhenkilö.
Itse en tod. ole.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen ja vatupassi:
Anonyymina tietenkin, ei kai oikealla nimimerkillä kukaan täällä itseään ilmiantaisi.
Itse en tod. ole.

Kerroppa siis Remontti-Reiskalle terkkuja!

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Nii eikös se oo se idea just et voi nikillä palstailla ja halutessaa ihan anonyymisti. Jos joku haluais kertoo olevansa julkkis, nii varmaa se sen tekis.

Miks jotkut sitten haluaa anonyyminäkään kertoa olevansa julkkis tai julkkiksen vaimo / mies? Miksi pitää päästä huomauttamaan sellaista muttei sitten kuitenkaan voi sanoa kuka on? Siis haluaa tuoda esiin että on julkkis, muttei kerro kuka? Siksikö, että olisi noloa ola niin tyrkky, "minä julkku se täällä hei"? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nii eikös se oo se idea just et voi nikillä palstailla ja halutessaa ihan anonyymisti. Jos joku haluais kertoo olevansa julkkis, nii varmaa se sen tekis.

Miks jotkut sitten haluaa anonyyminäkään kertoa olevansa julkkis tai julkkiksen vaimo / mies? Miksi pitää päästä huomauttamaan sellaista muttei sitten kuitenkaan voi sanoa kuka on? Siis haluaa tuoda esiin että on julkkis, muttei kerro kuka? Siksikö, että olisi noloa ola niin tyrkky, "minä julkku se täällä hei"? :D

Täysin samaa mieltä!

tai sitten jotkut vaan haluaa huomiota ja sanovat olevansa näitä....vaikkei olisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja naisen logiikkaa:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen ja vatupassi:
Itse en tod. ole.

Kerroppa siis Remontti-Reiskalle terkkuja!

Voin kertoa jos sellaisen tuntisin (nimimerkki kun tuli ihan muusta) Ajanvietteeksi kyselin kun kyselläänhän täällä monia muitakin asioita. En tiennyt, että tämä on kielletty aihe.
Sama asia jos kyselisin onko täällä esim. opettajia ym.
Kysyin nimenomaan työnsäpuolesta julkisuudessa olevia.

Niin no tarkotinki just et jos joku haluis kertoo et on julkkis tai julkisuuden henkilö nii kertois kuka on, jos haluaa et se tiedetään. Sitten ei siis palstailis enää anonyyminä. On ihan huvittavaa nimettömänä sitä huudella et on julkkis, koska täällähän voi nimettömänä sanoo olevansa vaikka mitä.

Se julkkis ku on nykyää muuteskin nii venyvä termi. Mikä on julkkis? Jos saat nimes mainittua seiskassa, nii sithän jo nimitetään kohu julkkkikseksi ;)

Yhteistyössä