Onko täällä jälleenmyyjiä / kotimyyjiä, jonka yrityksen "kiitoskukkana" on %-osuus myynnistä? Miten teillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
menee "puhelinesittelyn" etuus? Onko teillä sama %, kun varsinaisen esittelyn vai pienempi? Eli siis jos joku toimii yhteyshenkilönä ja kerää tutuilta ja kavereilta tai esim. työporukasta tilauksia, niin annatteko samat etu%:n, kuin varsinaisessa esittelyssä?

Tai saa emäntäpuolen edustajatkin vastata, miten heidän tapauksissaan on toimittu... :D

Ja ei, ei mainostusta firmoista kiitos, vaan ihan yleistä toimintatapaa kysyn. ;)

Meillä % on 30, ja 10%-yksikköä jokaisesta lisäkutsusta. Ja edun saa normaalihintaisista tuotteista. Lisäksi saa tuotepalkinnon, kun pitää kutsut (siis vaikkei olisi yhtään myyntiä)

Ja jos tuollaisen työporukan kimppatilauksen joku kerää, olen (huom. vain minun käytäntö) laskenut, minkä verran minä työkavereiden ostoista saan alennusta ja olen hyvittänyt sen sitten suoraan tämän kerääjän tuotteiden hinnasta.

Alkuperäinen kirjoittaja spip80:
Meillä % on 30, ja 10%-yksikköä jokaisesta lisäkutsusta. Ja edun saa normaalihintaisista tuotteista. Lisäksi saa tuotepalkinnon, kun pitää kutsut (siis vaikkei olisi yhtään myyntiä)

Ja jos tuollaisen työporukan kimppatilauksen joku kerää, olen (huom. vain minun käytäntö) laskenut, minkä verran minä työkavereiden ostoista saan alennusta ja olen hyvittänyt sen sitten suoraan tämän kerääjän tuotteiden hinnasta.

Siis kokonaisuudessaanko? Eli jos sulle jäis esim. 50? tilauksesta katetta, niin annat suoraan sen 50? alen tilauksen kerääjälle? Et siis ota mitään välistä itsellesi? :o

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Minuakin kiinnostaa tämä, kun usein olemme työporukan kanssa tehneet yhteistilauksia..vetääkö joku silloin välistä..?

Yleensä jämy ottaa osansa - niin kuuluukin, koska ei kukaan tappiokseen homma tee. Se mua lähinnä kiinnostaa, miten muualla on noiden puhelimella tehtävien kimppatilausten kanssa, eli antaako jälleenmyyjät silti sen saman "kiitoskukan", kun varsinaisesta esittelystä, vaikka "esittely" on kimppatilaus, joka on tehty puhelimitse...

Mulla on nimittäin vähän ristiriitaisia kokemuksia, eli jotkut antaa samat etuudet, joku pienemmän prossan kun esittelyssä ja jotkut ei anna mitään..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja spip80:

Siis kokonaisuudessaanko? Eli jos sulle jäis esim. 50? tilauksesta katetta, niin annat suoraan sen 50? alen tilauksen kerääjälle? Et siis ota mitään välistä itsellesi? :o

Kyllä. Niin minä olen tehnyt. En ota välistä itselleni mitään.

Yhteistyössä