Onko täällä facebook-guruja paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua kaipaava

Vieras
Saako jollekin sivulle myöhemmin lisätyn ylläpitäjän (joka ei siis ole luonut sitä oman profiilinsa kautta) jostain asetuksta niin, että sen, mitä hän julkaisee sivulla, tulis sen sivun nimellä, eikä hänen omallaan? Se ylläpitäjän oma profiili ilmeisti pitäis saada jotenkin liitettyä siihen sivuun, mutta miten? Vai onko se mahdollista ylipäänsä? Tarkoitan siis sitä, että olen luonut tuon sivun ja mä pystyn itse kyllä kirjoittamaan omilla tunnuksillani / omalla nimellä normaalisti facessa, mutta kun menen tuolle luomalleni sivulle, tulee kaikki julkaisut sen sivun nimellä, eikä mun omalla.

• Tykkää
Reactions: miesvain
Sivun ylälaidassa on tummempi sininen palkki ja sen alla vaaleampi sininen palkki. Vaaleamman sinisen palkin keskellä lukee: "Julkaiset, kommentoit ja tykkäät nimellä XXX XXX - Vaihda nimeen YYY YYY"
Klikkaa: "Vaihda nimeen YYY YYY", silloin julkaisut näkyvät sinun omalla nimelläsi.
Kun taas klikkaat "Vaihda nimeen..." voit taas julkaista vuorostasi sivun nimellä, jne.

T: Fb-guru

Yesterday, when I was changing the CD in my car stereo, I caught a little bit of talk radio host Michael Baisden seemingly speaking out against the Performance Rights Act. Now, to be fair, I missed some of what he was saying, but I thought his stance was a pretty strange one for someone who has a nationally syndicated talk radio show in all major markets that would not be affected by the Performance Rights Act at all. I also found some of what he was saying to be pretty misleading. The idea that this bill would drive commercial radio out of business is ludacris in my book. Currently, commercial radio stations in the US do not pay any royalty to musicians.

Yhteistyössä