Onko täällä äitejä jolla on veritulpan vaara ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kohtalotovereita löytyy! takana yksi veritulppa,nyt viim. raskaudessa fragmin hoito. piikitys jatkuu vielä 2vko. (sitten täynnä 6vkoa synnytyksestä) eihän se pistäminen kivaa ole,mutta sen tekee itsen ja lapsen takia!! luin kerran avusta et eve hietamies piikitti myös ja syynä oli useat keskenmenot,pistämisen uskottiin ehkäisevän keskenmenoja tai siis se oli kokeilua.

moi.mulla tulppa vaara aina koska olen hyytymistekijä V:n geenivirheen kantaja :\| ei ole onneksi vielä ollut tukoksia ja tässä raskaudessa en joudu piikittämään.Onneksi tämän jälkeen lapset tehty on ainakin yksi riski vähemmän.

kait se mullakin on jonkun sortin vaara olemassa koska takana on aivoinfarkti ja se oli siis nimenomaan tukos tuolla pään sisällä yhdessä suonessa. :whistle: jos tulen raskaaksi niin pitää kuulemma miettiä jonkun näköistä pistosjuttua tai ainakin miettiä ja harkita sen tarpeellisuutta :/ ehkä sitä ei välttämättä tarvi mutta näillä ohjeilla olen nyt varustettu että jos raskaaksi tulen niin lääkärikäynti pitää olla heti alussa :/

Yhteistyössä