Onko tääkään nyt enää ihan laillista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justjuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

justjuu

Vieras
Että renkenä ajat taksia 18,5 tuntia tällä hetkellä ja ei oo vielä edes tulossa kotiin??? Välissä kävi nukkumassa pari tuntia ja tuona aikanakin heitti pienen keikan, eli nukkui varmaan todellisuudessa tunnin. Pelottaa, että ajaa metsään. Onko tuokaan nyt enää oikein. Sen ymmärtää, että joskus saattaa mennä vähän yli, mutta kai taksikuskeillakin jonkinlaiset työajat on!!!

Kannattaisi aina lukea ne työehtosopimukset ja työntekijän pitää itse kiinni oikeuksista. Joissain pikkufirmoissa kun on tapana pompottaa työntekijöitä miten sattuu. Kyllä on työajat ja itseä ei pidä piippuun ajaa. Turvallisuus uhattuna sekä kuljettajalta, matkustajalta ja sivullisilta.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Tosin muistuupa mieleeni eräs tuttava joka ilmoitti kotiin olevansa ajossa, totuus oli jotain ihan muuta.

Niin, yritätkö nyt vihjata että olis pettämässä? Kun ei ole. Ei varmasti, luotan kyllä mieheeni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Tosin muistuupa mieleeni eräs tuttava joka ilmoitti kotiin olevansa ajossa, totuus oli jotain ihan muuta.

Niin, yritätkö nyt vihjata että olis pettämässä? Kun ei ole. Ei varmasti, luotan kyllä mieheeni.

En vihjaa mitään, sanon kyllä suoraan jos on sanottavaa eli, toistan muistuupa mieleeni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

En vihjaa mitään, sanon kyllä suoraan jos on sanottavaa eli, toistan muistuupa mieleeni.

Joo, enkä mä pahalla. Sä olet kuullut mitä olet, mun mies ei tee niinkuin sun tuttava :)

Yhteistyössä