onko tää nyt mustasukkaisuutta vai mitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Eilen tuli lähinaapurin nainen miehelle juttelemaan ja ei minulle puhunu yhtään mitään, eikä koskaan edes tervehdi. Pyyti miestä että katsois hänen autoonsa mikä siinä on vikana. No minä siitä sitten lähdin jo sisälle kun mitään puhuttukaan. Mies oli sitten sanonu ettei nyt ainakaan kerkiä ja että eteenpäin kuitenkin autollaan pääsee ettei semmosta vikaa ole. Samalla oli pyytäny sitten että vois hänen pattereitaankin käydä kattomassa kun on niin kylmät.

Miehelle sanoin että miksei se omalle ukolleen sano.

Mies otti sen niin että olen liian mustasukkianen. Saattaa siinä semmostakin olla mutta enemmän ärsyttää kun ihminen ei ikinä puhu eikä vahingossakaan edes tervehdi niin vähän outoa että tuohon tulee miehelle kertomaan eläman tarinansa ja pyytää korjauttamaan sitä sun tätä.

Mitenkäs te asian ottaisitte, ja olinko nyt sitten jotenkin tökerö??

sanoin kyllä aika äkäsesti että miksei omalle ukolleen sano mutta jotenkin alko korpeemaan. Ja tiedän että mies auttaa ihan varmasti jos vaan rahkeet riittää, mutta ei se pattereista varmaan hirveitä ymmärrä, ja vuokra asunnossa niin eiköhän niistä soiteta talon huoltoyhtiöön. Mutta saas ny nähä millon autonsa tuohon tuo, tai tuleeko vielä asiasta kyselemään.

joo, meidänki naapurirapussa asuu yksinäinen nainen joka aina tervehtii mun miestä, muttei mua! Vaik mä kävelisin metrin edellä miehestä niin ei edes kato mua jos yritän tervehtiä, sit kyl sanoo miehelle niin mielinkielin terve. vaikka lapsetki ois siinä! ja jos tulis pyytelee jotain tekemään niin sanosin sille suoraan et hommaa apusa muualta. mä oon mustasukkanen, liianki, vaikka yhteisiä vuosia löytyy takaa niin silti oon ihan liian mustasukkanen vaikka yritän olla olematta, en voi sille mitään! :/ :D

nii ja lisäystä, sen täytyis patterit vissiin ilmata että alkais lämpö kiertää, meidänki pitäis tehä niin. soittais huoltomiehille jos vuokralla asuu.. eihän sen sille pitäis mitään maksaa!

Yhteistyössä