M
minä
Vieras
Eilen tuli lähinaapurin nainen miehelle juttelemaan ja ei minulle puhunu yhtään mitään, eikä koskaan edes tervehdi. Pyyti miestä että katsois hänen autoonsa mikä siinä on vikana. No minä siitä sitten lähdin jo sisälle kun mitään puhuttukaan. Mies oli sitten sanonu ettei nyt ainakaan kerkiä ja että eteenpäin kuitenkin autollaan pääsee ettei semmosta vikaa ole. Samalla oli pyytäny sitten että vois hänen pattereitaankin käydä kattomassa kun on niin kylmät.
Miehelle sanoin että miksei se omalle ukolleen sano.
Mies otti sen niin että olen liian mustasukkianen. Saattaa siinä semmostakin olla mutta enemmän ärsyttää kun ihminen ei ikinä puhu eikä vahingossakaan edes tervehdi niin vähän outoa että tuohon tulee miehelle kertomaan eläman tarinansa ja pyytää korjauttamaan sitä sun tätä.
Mitenkäs te asian ottaisitte, ja olinko nyt sitten jotenkin tökerö??
Miehelle sanoin että miksei se omalle ukolleen sano.
Mies otti sen niin että olen liian mustasukkianen. Saattaa siinä semmostakin olla mutta enemmän ärsyttää kun ihminen ei ikinä puhu eikä vahingossakaan edes tervehdi niin vähän outoa että tuohon tulee miehelle kertomaan eläman tarinansa ja pyytää korjauttamaan sitä sun tätä.
Mitenkäs te asian ottaisitte, ja olinko nyt sitten jotenkin tökerö??