Onko tää normaalia? koira asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3kk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

3kk

Vieras
Meidän uros koira on nyt 3kk ,sillä alkanu oleen nyt noin viikon sillain että se nylkyttää jokaista mitä vaan voi... onko normaalia että noin "nuorena"?? Äskenki yllätin ton pennun pojan huoneesta pehmooravaa nylkyttämässä:O... parivuotiasta saattaa jalkaa nylkyttää ja mua ällöttää se... merkkailee jtn tahmeeta ja ihme haju kokoajan siinä... onko normaalia? joo, meillä ei oo ikinä pentua ennen ollu,niin siksi kyselen..

On normaalia, varsinkin pienillä koirilla. Minkä rotuinen koira on? Itselläni mäyris teki juuri tuota reilu yksi vuotiaaksi ja sitten leikkuutin koiran. Oli tosi noloa kun aina vieraita alkoi nylkyttää ja milloin mitäkin. Googlettamalla löytyy paljon tietoa.

ei oo vihreää ainakaan... sellasta kirkasta,jää ainakin tahmanen läntti pehmoleluun..joo olen todellakin kieltänyt kun näen että yrittää lapsia nylkyttää. tai ylipäätänsä mitään. ei tartte mun nähden:/... niskasta otan kiinni ja torun ja koira kyllä tietää että olen tosissanimkun kiellän. ihan nyt pari viikkoa sitten alko tuo... englanninbulldoggi on ja ei voi leikkauttaa palleja pois,kun myyjälle jäi yks astutusoikeus. Mut ärsyttää jatkuukohan tuollanen aina? siis tuo nylkytys?

Yhteistyössä