Onko tää muka rakastavan, aikuisen miehen käytöstä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pettynyt

Vieras
Tulen kaupasta kotiin ja mies ajaa ruohoa. Heilutan ja hymyilen hänelle tervehdykseksi, ja tämä irvistää ja näyttää kieltä.

Eilen saunoimme, ja kävin jäähyllä (join puolikkaan siiderin). Mies huusi saunasta, että "hei deeku, tuo mullekin olutta!"

Ei halaa päivän aikana, ja kun kysyn surullisena, miksei halaile tai osoita hellyyttä, vastaa: "Eihän tässä oo ehtiny!" (Joo ei kai se halaaminen vaadi kuin muutaman sekunnin, ohimennen vaikka eteisessä!)

Tekee kaiken tuon muka leikillään. Ei muutoin hauku minua mitenkään, mutta on usein todella tökerö ja kummallinen - mielestään ilmeisesti siis vain hauska, mutta hauskuus on tuosta kyllä kaukana! Olen kysynyt, että eikö rakasta vai miksi ylipäätään käyttäytyy noin, ja vannoo rakkauttaan ja pyytää anteeksi, ei muka tarkoita mitään. Kummallista, että sama jatkuu vain, tuollaisia typeriä asioita, jotka kyllä osoittavat erityisesti lapsellisuutta ja ilmeisesti jotain muutakin???

ai en mä ottais nokkiini..voisin katsos itse ottaa ja halata jos mies ei sitä tee,eihän se multakaan veisi kuin sekunnin ja varmasti mies halaisi takaisin hyvillä mielin.

No varmaan on rakastunut ja näyttää sen omalla tavallaan. Mutta voisi sitä kai joskus halailla ja hymyilläkin... Olisko vaan vielä vähän lapsellinen?

Mulla on itselläni aika rankka huumori ja viljelen sitä sinne sun tänne, myös miehelleni. En kuitenkaan koskaan tarkoita mitään ilkeää, en ole luonteeltani ollenkaan sellainen, että loukkaisin toista tahallani. Mutta kyllä silti osaan ja tykkään pääosin olla hempeäkin :)

Tuo nyt ei ole vakavaa. Jotkut vaan ei näköjään kestä huumoria suhteessaan. Miksi olet nainut miehesi jos hänen huumorinsa ärsyttää sinua. Minun mielestäni tuo vain on rakastavaa naljailua mitä omakin mieheni harrastaa välillä kun on hyvällä päällä. Koita joskus heittää huumorilla takaisin niin voisitte nauraa yhdessä. Ei elämä ole aina niin vakavaa..

Alkuperäinen kirjoittaja no just:
mitä sul on ikää, ap? 18?
Et kovin aikuiselta vaikuta itsekään.
Toivottavasti teil ei ole lapsia.

Olen 25, mies 26. Miten tuo mun kirjoitus nyt niin epäkypsä oli, että sillä olisi jotain merkitystä mun tuntemusteni kannalta?

Ja itse siis aina olenkin se "aloitteellinen osapuoli" halausten ja muiden suhteen, olisi vain joskus niin mukavaa, kun mies itse osoittaisi hellyyttään! Täytynee vain hyväksyä se, että ihmiset ovat erilaisia...

Meillä toisinpäin, multa pääsee tollasia heittoja suusta kaiken aikaa ja välillä saa olla miehelle lepyttelemässä että en ollu tosissani...ei kannata ottaa vakavasti jos ei ihan lakkaamatta tollasia kommentteja tuu.

Alkuperäinen kirjoittaja No voi hyvänen aika..:
Tuo nyt ei ole vakavaa. Jotkut vaan ei näköjään kestä huumoria suhteessaan. Miksi olet nainut miehesi jos hänen huumorinsa ärsyttää sinua. Minun mielestäni tuo vain on rakastavaa naljailua mitä omakin mieheni harrastaa välillä kun on hyvällä päällä. Koita joskus heittää huumorilla takaisin niin voisitte nauraa yhdessä. Ei elämä ole aina niin vakavaa..

Voi, kyllä meillä onkin paljon huumoria suhteessamme - ronskiakin. Myös sitä rakastavaa naljailua. Mutta jotenkin miehen käytös on muuttunut tökeröksi, ja tuntuu, ettei osaa enää edes käytöstapoja. (Ei sillä, että suhteessa tarvitsisi elää käytöksen kultaisen oppaan mukaan, mutta kun itse huomaa sen eron aiempaan.)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Meillä toisinpäin, multa pääsee tollasia heittoja suusta kaiken aikaa ja välillä saa olla miehelle lepyttelemässä että en ollu tosissani...ei kannata ottaa vakavasti jos ei ihan lakkaamatta tollasia kommentteja tuu.

Muutoin mulla ei ole pipo kireällä ja toisinaan olen itsekin "mauton", lapsellinen tai ylipäätään heitän herjaa. Mutta nimenomaan kun mies on muuttunut tökerömmäksi, huumorini kyllä kestää paljonkin, mutta ei tuo ole enää hauskaa. Ja on nimenomaan toistuvaa.

Yhteistyössä