Onko tää mekko teistä hieno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en tajua tuota että muka lyhyt. itse oon aika pieni ja katoin että mulle tuo menee polviin asti ihan kepeesti. ei tuo kovin tukevalle tuo L kokokaan tuossa mee kun ei jousta yhtään. ITE TYKKÄÄN JUST TUOSTA YLÄOSASTA :)

Kuva ei ole kovin edustava, mutta näyttää kyllä kaikin puolin muutenkin sellaiselta, mistä en tykkää. Materiaali, väri ja malli eivät ole kivoja. Materiaali näyttää jotenkin halvalta, jos noin voi sanoa. Näyttää siltä ettei istu kivasti, kun vetäsee päälle.

[QUOTE="hmmm";24881693]Pakko yhtyä tähän mielipiteeseen, valitettavasti.
Eli jonkun hoikan tyypin päällä ihan jees, ei mikään kummoinen, mutta vähän isomman emännän päällä kyllä melko järkky.[/QUOTE]

Osaatko kattoa mittoja? Rinnanympärys 86cm? Saa kyllä olla rinnat kuopalla, jos noilla mitoilla on "isompi emäntä"...

[QUOTE="hmm";24881833]... ja näitä näkee varmasti tänäkin vuonna pikkujouluissa L-kokoisena vedettynä XXL-kokoisen päälle.[/QUOTE]

Luulen että mekosta saumat vaan ratkeilee. jos xxl yrittää tuota kunkea päälleen ;)

[QUOTE="satiini";24882004]Luulen että mekosta saumat vaan ratkeilee. jos xxl yrittää tuota kunkea päälleen ;)[/QUOTE]

Se onkin aina se pikkujoulujen jännitysmomentti kun e. matami lähtee tanssilattialle vetämään muuveja

[QUOTE="satiini";24882004]Luulen että mekosta saumat vaan ratkeilee. jos xxl yrittää tuota kunkea päälleen ;)[/QUOTE]

Mä kuvittelen olevani L-kokoinen ja mulla ei olisi mitään saumaa saaada 86cm rinnuksia kuin vyötärölle pyörimään :)

[QUOTE="Noo";24882341]Siis onkos teistä rinnanympärys 86cm ja vyötärö 78cm jättiläisen asun mitat?[/QUOTE]

ei kukaan jättilaisestä oo puhunut, vaan L-kokoisesta, ja sehän on "large" eri suuri.

Yhteistyössä