Onko tää koiran kiusaamista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Milli

Vieras
vai ärsyttääkö mua ihan turhaan. Meijän koira on kova haukkumaan, jos joku tulee vastaan ja tietenkin sitä koitan hillitä, mutta melko mahotonta se välillä on.
No naapurin äijää se ärsyttää sen verran, että alkaa räyhäämään takasin, mikä on musta todella lapsellista ja naurettavaa. Mulle ei itelle tulis mieleenkään ruveta haukkumaan takasin jos koira haukkuu.

Mua nyt ärsyttää tää sen verran, että tekis mieli sanoo pari valittua sanaa

kyllä siinä itse kenenkin pinna tiukkenee jos koira räksyttää vastaantulevia..
koirasi tarvitsee HETI koulutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Milli:
vai ärsyttääkö mua ihan turhaan. Meijän koira on kova haukkumaan, jos joku tulee vastaan ja tietenkin sitä koitan hillitä, mutta melko mahotonta se välillä on.
No naapurin äijää se ärsyttää sen verran, että alkaa räyhäämään takasin, mikä on musta todella lapsellista ja naurettavaa. Mulle ei itelle tulis mieleenkään ruveta haukkumaan takasin jos koira haukkuu.

Mua nyt ärsyttää tää sen verran, että tekis mieli sanoo pari valittua sanaa

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
kyllä siinä itse kenenkin pinna tiukkenee jos koira räksyttää vastaantulevia..
koirasi tarvitsee HETI koulutusta.

Vaikka pinna kuinka tiukkenee, kukaan normaali aikuinen ihminen ei ala räksyttämään takaisin! Naurettavaa touhua, joka ei auta yhtään ketään. Älä ap välitä, tuollaisia idiootteja on paljon, varsinkin miehissä. Voisit hyvinkin sanoa pari valittua sanaa.

No jaa, meillä naapurin ukki kerran v.ittuillessaan huusi VUH kun meidän koira innoissaan uloslähtiessään pari kertaa haukahti. Kysäisin, että onko jonniinsortin ongelmaa, ja lupasin tulla lenkin jälkeen matkimaan heidän kotiääniään- 3 lasta tappelee ja karjuu jatkuvasti, ja ukko huutaa niille naama punaisena v.ittua ynnä muita sivistyssanoja. Totesin rauhallisesti tarvitsevani kyllä megafonin yltääkseni heidän volyymeihinsa.

Meni ukkelin suu tukkoon ihan siltä istumalta.

No ei tulisi mieleen mullekaan haukkua koiralle, muttei myöskään antaa koiran haukkua vastaantulijoille. Usein ne haukkuu lenkillä epävarmuuttaan, joten mitens teillä on ton luottamuksen ja turvallisuudentunteen kanssa? Siis koiran osalta.

haloo- yrittäkää tajuta että KOIRA ON KOIRA EI MIKÄÄN "TULE MAMMAN LUO" SIIS ELÄIN..
lapsellista käytöstä..

Koiraihmiset kai luulee olevansa koko maailman napoja ja voi sanoa toisille mitä tahansa - ihan p..kaa, jota täyspäiset ihmiset eivät tee...

Alkuperäinen kirjoittaja koiruus:
No jaa, meillä naapurin ukki kerran v.ittuillessaan huusi VUH kun meidän koira innoissaan uloslähtiessään pari kertaa haukahti. Kysäisin, että onko jonniinsortin ongelmaa, ja lupasin tulla lenkin jälkeen matkimaan heidän kotiääniään- 3 lasta tappelee ja karjuu jatkuvasti, ja ukko huutaa niille naama punaisena v.ittua ynnä muita sivistyssanoja. Totesin rauhallisesti tarvitsevani kyllä megafonin yltääkseni heidän volyymeihinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja vuh-vuh:
haloo- yrittäkää tajuta että KOIRA ON KOIRA EI MIKÄÄN "TULE MAMMAN LUO" SIIS ELÄIN..
lapsellista käytöstä..

Koiraihmiset kai luulee olevansa koko maailman napoja ja voi sanoa toisille mitä tahansa - ihan p..kaa, jota täyspäiset ihmiset eivät tee...

Taidat olla liian känässä kun ei meinaa saada tolkkua tosta sun kiihtyneestä tekstistäs? Onko sulla jotain ongelmaa kenties? ;)

Miksi et kouluta koiraasi tavoille? Ei ole normaalia, että koira haukkuu kaikkia vastaantulevia. Ymmärrän hyvin jos jollakulla menee hermot ja saattaa vähän haukkua takaisin. Joku toinen voisi jopa potkaista, että olepa nyt rakki jo hiljaa...

Jaa, meidän tapauksessa tuo naapurin ukko kyllä kuvittelee olevansa, jos ei ihan maailman, niin meidän kadun ainaskin, napa. Huutaa kännissä eukolleen ja lapsille, vaimo sitten itkussa silmin luimii pitkin pihaansa. Huudattaa musaa vaikka puolilta öiin kaljaa terassilla juodessa. Kiroilee niin, että meidän lapset ovat jo kyselleet, että onko tuo naapuri ihan normaali.

Kai en sitten täysipäinen ole, kun minulla on tuo koira :laugh: :hug: Ukko on kyllä minut nyt rauhaan jättänyt, ihan täysin.

Just näin, hyvin tehty :) Kas kummaa oli taas ukko asialla, ne tuntuu olevan näitä järjen jättiläisiä käyttäytymisessä :D

itse taidat olla hurttiesi kanssa elämän pituisessa känässä...

vuh-vuh..

Alkuperäinen kirjoittaja ota iisisti:
Alkuperäinen kirjoittaja vuh-vuh:
lapsellista käytöstä..

Taidat olla liian känässä kun ei meinaa saada tolkkua tosta sun kiihtyneestä tekstistäs? Onko sulla jotain ongelmaa kenties? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi et kouluta koiraasi tavoille? Ei ole normaalia, että koira haukkuu kaikkia vastaantulevia. Ymmärrän hyvin jos jollakulla menee hermot ja saattaa vähän haukkua takaisin. Joku toinen voisi jopa potkaista, että olepa nyt rakki jo hiljaa...

On koiria jotka ei välillä hauku kenellekään ja toisinaan jollekulle haukkuvat. Voi kestää vuosia että helposti haukkuvan koiran saa ruotuun. Mutta silti, jos ihminen on olevansa viisaampi, ei käyttäydy noin naurettavasti, typerästi ja lapsellisesti kuin nämä takaisin haukkujat. Sehän saa sen tyypin näyttämään täysin idiootilta.
Toivottavasti joku kunnon iso koira käy joskus kimppuun, ja sellaisia tapauksia onkin että kun on tarpeeksi aukoiltu päätä niin on mennyt lopulta koiralta ne hermot ja siinä on turha enää ukkelin inistä ;)

ei varmasti kukaan jaksa kuunnella koiran haukkumista..
ja on todella ärsyttävää kun koirasi haukkuu vastaantulijat..
joten koirakouluu ja heti..

Alkuperäinen kirjoittaja luna:
Ärsyttää ihan turhaan. Outoahan tuollainen haukkuminen ihmiseltä on, mutta räksyttävä koira saattaa kiristää normaalinkin ihmisen, saati sekopään, hermoja.
v

Taitaa naapuria ottaa päähän se louskutus ja näyttää ärsytyksensä sulle näin.

Eihän toi nyt oo kummallekaan mukavaa, mut ei toi nyt ainaka mitään koiran kiusaamista oo :D