V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Olis voinu varoittaa vähän. Nyt 2v. toistelee "juna peekele, mitä juna peekele". Vaikka pari sekuntia ehdin vaan katsoa, ennen ku laitoin äänet pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja :(:Olis voinu varoittaa vähän. Nyt 2v. toistelee "juna peekele, mitä juna peekele". Vaikka pari sekuntia ehdin vaan katsoa, ennen ku laitoin äänet pois.
Kuulokkeet on hyvä ratkaisu.Ja sitten se, että lukee ensin videon kommentteja vaikkapa. Kaikkea ei kannata klikata heti auki, jos on lapsia kuulemassa/näkemässä.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Olis voinu varoittaa vähän. Nyt 2v. toistelee "juna peekele, mitä juna peekele". Vaikka pari sekuntia ehdin vaan katsoa, ennen ku laitoin äänet pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Pakko sanoa, että jäis tienvarteen mukula ja saisi kävellä kotiin. Huhhuh.
Alkuperäinen kirjoittaja Hei.:No toi on jo aika vanha video ni mitä sitä tänne enää laittaa sataa kertaa. Tuulihattu tädit vaan kauhistelevat että 'onpa huono kasvatus, kauhee kakara' noo jokainen tyylillää. Mutta silti pitää vielä toi tänne laittaa oon nähny ton jo 3 kertaa täällä ja aina samat kauhistelut. No ei siinä mtn hyvät naurut tulee ainaki kommentteja lukiessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hei.:No toi on jo aika vanha video ni mitä sitä tänne enää laittaa sataa kertaa. Tuulihattu tädit vaan kauhistelevat että 'onpa huono kasvatus, kauhee kakara' noo jokainen tyylillää. Mutta silti pitää vielä toi tänne laittaa oon nähny ton jo 3 kertaa täällä ja aina samat kauhistelut. No ei siinä mtn hyvät naurut tulee ainaki kommentteja lukiessa.
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:No minun mielestäni on jossain ihan muualla vika kuin "kakarassa..."![]()