Onko tää jonkun palstamamman lapsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Olis voinu varoittaa vähän. Nyt 2v. toistelee "juna peekele, mitä juna peekele". Vaikka pari sekuntia ehdin vaan katsoa, ennen ku laitoin äänet pois.

Kuulokkeet on hyvä ratkaisu. ;) Ja sitten se, että lukee ensin videon kommentteja vaikkapa. Kaikkea ei kannata klikata heti auki, jos on lapsia kuulemassa/näkemässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Olis voinu varoittaa vähän. Nyt 2v. toistelee "juna peekele, mitä juna peekele". Vaikka pari sekuntia ehdin vaan katsoa, ennen ku laitoin äänet pois.

Kuulokkeet on hyvä ratkaisu. ;) Ja sitten se, että lukee ensin videon kommentteja vaikkapa. Kaikkea ei kannata klikata heti auki, jos on lapsia kuulemassa/näkemässä.

Ei kannata ei. Olin tyhmä ja klikkasin heti, ennen ku olin mitään kommentteja edes lukenut. Olis se musta silti ihan jees, jos kirjotettais, että ei sovi lasten silmille tms,

No toi on jo aika vanha video ni mitä sitä tänne enää laittaa sataa kertaa. Tuulihattu tädit vaan kauhistelevat että 'onpa huono kasvatus, kauhee kakara' noo jokainen tyylillää. Mutta silti pitää vielä toi tänne laittaa oon nähny ton jo 3 kertaa täällä ja aina samat kauhistelut. No ei siinä mtn hyvät naurut tulee ainaki kommentteja lukiessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hei.:
No toi on jo aika vanha video ni mitä sitä tänne enää laittaa sataa kertaa. Tuulihattu tädit vaan kauhistelevat että 'onpa huono kasvatus, kauhee kakara' noo jokainen tyylillää. Mutta silti pitää vielä toi tänne laittaa oon nähny ton jo 3 kertaa täällä ja aina samat kauhistelut. No ei siinä mtn hyvät naurut tulee ainaki kommentteja lukiessa.

Kauhistelen kyllä ja kaiken lisäks olen hyvinkin tyylikäs nainen, kaukana mistään tiukkapipoisesta tuulihattutädistä. Oikeinkin leppoisa kaveri. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Hei.:

Kuten huomaat ei kaikki ole sitä nähnyt.
Taitaa olla oma kullannuppusi kun noin koville ottaa.

Yhteistyössä