Onko tää ihan sairasta ex-ukolta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppusäkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirppusäkki

Vieras
Tuttu oli nähnyt mun entisen ukon kyttäämässä taas ulkona autossa mun kämpän tykönä,josta hän näkee olenko kotona jne.
Ollaan kauheissa riidoissa ja meillä on sellanen on/off suhde menossa,hän on muutenkin aika mustasukkainen mua kohtaan.
Mietin vain että mitähän oikein meinaa että mistä sitä tietää minkä teräaseen kanssa hän seuraavan kerran tulee mun luo..
Mitähän sitä tekis tän asian kans en taida uskaltaa sanoa hänelle mitään et tiedän hänen kyttäävän mua tulee vain pahempi riita!!
Tämä ei ole mitään keksittyä tarinaa.

hänellä on varmaan paljon tunteita sua kohtaa vielä, kysyppä siitä ja kysy mitä tahtoo. sairasta tommonen kyttäys, eikö oo mitään muuta järkevää tekemistä? menis vaikka salille.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Ei muuta kuin soitto poliisille ja kerrot heille exästä ja sen hommista.Käyvät varmaan tarkistamassa tilanteen ja jututtamassa exää.Haet itsellesi myös lähestymiskiellon.

Eipä nuo poliisit välttämättä tee yhtään mitään ennenkun on "tilanne" päällä. Mä soitin poliisille kun exä oli varastanut esikoiselta mun kodin avaimen ja kävi siellä omin luvin tekemässä kaikkea pientä kiusaa. Käskivät soittaa uudestaan kun ukko on siellä ihan paikan päällä |O :/

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Ei muuta kuin soitto poliisille ja kerrot heille exästä ja sen hommista.Käyvät varmaan tarkistamassa tilanteen ja jututtamassa exää.Haet itsellesi myös lähestymiskiellon.

Eipä nuo poliisit välttämättä tee yhtään mitään ennenkun on "tilanne" päällä. Mä soitin poliisille kun exä oli varastanut esikoiselta mun kodin avaimen ja kävi siellä omin luvin tekemässä kaikkea pientä kiusaa. Käskivät soittaa uudestaan kun ukko on siellä ihan paikan päällä |O :/

No,mut saahan sitä aina kokeilla :ashamed: .Kyl mä soittaisin ja sanoisin että tuntisin oloni turvattomaksi.Johan sekin voi helpottaa oloa kun tietää että poliisit ovat tietoisia asiasta ja jos se tosi hätä joskus tulee niin tulevat nopeasti paikalle.

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:

No,mut saahan sitä aina kokeilla :ashamed: .Kyl mä soittaisin ja sanoisin että tuntisin oloni turvattomaksi.Johan sekin voi helpottaa oloa kun tietää että poliisit ovat tietoisia asiasta ja jos se tosi hätä joskus tulee niin tulevat nopeasti paikalle.

Saa ja kannattaa toki kokeillakin. Kerroin vaan esimerkin kuinka mulle kävi kun turvauduin poliisin tuollaisessa tilanteessa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
hänellä on varmaan paljon tunteita sua kohtaa vielä, kysyppä siitä ja kysy mitä tahtoo. sairasta tommonen kyttäys, eikö oo mitään muuta järkevää tekemistä? menis vaikka salille.

Olenkin aiemmin kysellyt häneltä et tykkääkö hän vielä minusta,hän on vastannut et kyllä mä tiedän sen vastauksen.
Välillä hän yrittää sitä et hän sanoo mulle että hänellä on toinen vaikka ei ole ollut ketään tahalleen härnää mua ja olenkin sanonut sille:tapaile ketä haluat jne.
Kun seurusteltiin hän yritti koko ajan hallita mua jollain tavalla esim.et lähe kaupungille ajeleen tai baariin kun isken muka miehiä siellä&aiko viedä mun avaimet autosta jne..
Hän sano mulle et:mun pitäs aina uskoa ja totella häntä mitähän sanoo mulle,kun en välillä totellut se uhkaili mua sä tiedät mitä siitä seuraa.Hän suuttui kun en totellut sitä&kuikutteli mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Kannattasko pistää stoppi ensinnäkin sille on/off-suhteelle.

Olen samaa mieltä. Ja kysyä siltä exältä, että mitä hän oikein kyttää ja käskeä lopettamaan sellaisen. Jos ei tehoa, niin soitto poliisille.

Kyllä ehottomasti stoppi ja selkeet sävelet eksälle.Mulla erittäin paha kokemus,erottiin ja palattiin yhteen ja sitten riitaisa ero ja sitä enne väkivaltaa.
Mies vaani mun ja lasten kotia, oli työpaikalla vaanimassa ja lähetteli uhkaviestejä.Lupasi tappaa mut ja kaikkee kaameeta.

Sain lähestymiskiellon hälle ja se oli ainut toimiva keino.Mutta tosiaan oli näyttöä eli kaksi pahoinpitelyä ja nuo tekstiviestit.

Oli kaameeta aikaa mutta sulle varoituksen sananen.Jos olet erossa niin pysy erossa.
Tee selväksi mitkä on teidän säännöt ja rajat.Mä olin myös tosi häilyvä ja mies ei tajunnut ensinmikä homman nimi.

Se kun asuu erillään ja tietää että toinen voi tehdä mitä vain ja kenen kanssa tahansa voi ajaa ajatukset ihan kammottaviin sfääreihin.
Ota aikalisä,älä ole missään tekemisissä ukon kanssa.
Älä kysele pitääkö susta vielä,eihän ne tunteet lopu yhtäkkiä.Aikaa se vie.

Voimia sulle

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Olen samaa mieltä. Ja kysyä siltä exältä, että mitä hän oikein kyttää ja käskeä lopettamaan sellaisen. Jos ei tehoa, niin soitto poliisille.

Rakastan häntä vielä aika paljon ja hän tietää sen kun olen sen hänelle monesti sanonut.
Mut suutuin hänelle kun hän yrittää koko ajan hallita mua,en oikein tykkää siitä touhusta yhtään.
Uskon että hän tykkää vieläkin minusta mut ei luota minuun yhtään!!
En oikein tiiä mitä hänen kans tekisin olen aatellut antaa vaan olla&jatkaa omaa elämääni.

Ei välttämättä tartte olla ihan konkreettista näyttöä.Käy kattoo poliisin nettisivuilta,siellä on kerrottu lähestymiskiellon hakemisesta.

Jaksamista sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja kirppusäkki:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Rakastan häntä vielä aika paljon ja hän tietää sen kun olen sen hänelle monesti sanonut.
Mut suutuin hänelle kun hän yrittää koko ajan hallita mua,en oikein tykkää siitä touhusta yhtään.
Uskon että hän tykkää vieläkin minusta mut ei luota minuun yhtään!!
En oikein tiiä mitä hänen kans tekisin olen aatellut antaa vaan olla&jatkaa omaa elämääni.

Kannastaskohan häntä ottaa takasin,jos se lupaa olla kunnolla,onneks en ottanut sitä samaan kämpään asumaan enhän mä sit pääsis ikinä mihinkään valovan silmän alta.

Sun nyt ihan ensisijaisesti pitäisi lopettaa tuollanen on/off suhde. Ja ei olla missään tekemisissä. Mies käyttäytyy hölmösti, mutta niin kyllä säkin jos kuitenkin toivoa annat. Jos ei sen jälkeenkään jätä sua rauhaan niin sitten voit ottaa yhteyttä poliisiin. Ja ota toki aiemminkin jos todella syytä pelätä väkivaltaa.
Mulla oli samantapainen juttu. Mä kanssa pitkään vekslasin sen miehen kanssa ja annoin varmaan toivoakin. Tunteita kun oli, mutta mies alkoholisoitunut ja muutenkin vaikea. Me asuttiin yhdessä ja loppujen lopuksi sain miehen muuttamaan pois. Mutta eroon en meinannut silti päästä. Soitteli ja toi oven taakse kukkiakin. Uhkaili kaikenlaisella. Aloin seurustelemaan uudelleen ja kävi tämän uuden autossa vääntämässä tuulilasin pyyhkiät ja keksi kaikkea tällaista pientä "kivaa". Mä vaihdoin puhelinnumeroa ja en tämän exän kanssa sitten enää tekemisissä ollut. Niin pääsin siitä sitten eroon. Näin neljä vuotta myöhemmin laittaa välillä s.postia joissa kertoo kuinka olen hänet hylännyt, mutta muuten pääsin eroon. Kyllä mäkin silloin eron ottaessani pelkäsin, mutta olen todella tyytyväinen päätökseeni ollut!

Yhteistyössä