Onko syöpää sairastaneita paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perinenäalku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perinenäalku

Vieras
Mulla on ollu kauhea palan tunne kurkussa toukokuusta asti, välillä tulee päiviä etten niin ajattele kurkkua ja huomaan ettei oo mikään, mutta oon huomannut että on kuitenkin jokapäiväinen vaiva. olen polttanut 12 kesäisestä asti ja poltan edelleen, täytän 26 talvella. Ongelma on se että mä en uskalla mennä lääkäriin, Mä pelkään että ne antaa mulle kuolemantuomion, tai käskee mut sairaalaan vuodeosastolle niin etten mä pysty olemaan poikani kans.:( Mä pelkään kuolemaa ihan hirveesti, pienestä asti se on ollu mulle kauhea pakkomielle että me kaikki kuollaan joskus, hyi apua!! Onko pakko kuolla?! Mä oon kattonu lampulla kurkkuun ja nielurisat on paisunu, kurkku on vaaleita läiskiä täynnä.. Mulla ei oo kurkku kipeä, mutta erittäin epämiellyttävä tunne kurkus on...:(

Voi olla angiina tai jotaki muuta vähemmän vakavaa kuin syöpä.

Mulla annettiin kaks tai kolme kuuria angiinaan eikä ne auttanu. Tarkemmat tutkimukset paljasti Hodgkinin taudin eli imukudossyövän. Kahdesti oon tuon taudin sairastanu ja viime kerrasta on ny 7 vuotta.

Mutta ei ny ensimmääsenä pidä ajatella syöpää eikä asia parane murehtimalla. Meet lääkäriin ja asia tutkitaan. Ku oikiasti voi olla kyse jostaki aivan tavallisesta jutusta. Koita olla panikoomatta liikaa. :hug:

Juu, mun sedällä todettiin angiina talvella, sai kurkkupaiseen mikä leikattiin, leikkauksessa sai aivoinfarktin ja joutui teho osastolle. tänäpäivänä ei pysty puhumaan. Sen takia mä panikoin et kuinka huonosti mun käy, enkä uskalla mennä lääkäriin.

Juu, mun sedällä todettiin angiina talvella, sai kurkkupaiseen mikä leikattiin, leikkauksessa sai aivoinfarktin ja joutui teho osastolle. tänäpäivänä ei pysty puhumaan. Sen takia mä panikoin et kuinka huonosti mun käy, enkä uskalla mennä lääkäriin.

Jo oman mielenrauhan takia sä nimenomaan meet lääkäriin. Sä et voita mitää sillä ettet mee.

Yhteistyössä