M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri;28277873:Kyllä voin vastata sekä synnyttäneenä naisena että myös gynekologisia tutkimuksia tekevänä lääkärinä: kyllä on. Tai jos nyt ei löysä, niin väljempi kuin synnyttämättömällä.
löystyi heti ekan jälkeen. Olin tosi pettynyt tähän, kukaan ei ollut asiasta vihjaissutkaan,että niin tulee käymään. Olisin varmaan muutoin päätynyt sektioon.
Jännä juttu. Minäkään en ollut koskaan kuullut, että näin käy/voi käydä. Enkä myöskään tiennyt mitään pahoista repeytymisistä, laskeumista, enkä vaikutuksista pidätyskykyyn.
Kolmea lasta suunniteltiin, nyt on kaksi ja luulen, ettei yllä mainituista syistä sitä kolmatta tule, vaikka muuten haluaisin.
Mies ei halua kanssani enää seksiä. Ei ole kyllä myöntänyt järkevää syytä siihen, mutta tunnen mieheni niin hyvin, että tiedän ettei aiokaan sanoa. Näen kyllä syyn itsekin ja se on erittäin vaikea asia minulle. Olen myös hyvin seksuaalinen ja en tiedä miten selviän ilman seksiä. Enkä tiedä kestääkö parisuhteemme sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä..;28278720:Kaksi lasta synnyttäneenä voin omasta puolestani sanoa että ei ole löysä. Päinvastoin, mieheni kehuu alapäätäni mehukkaaksi imukupiksi
Alapäästään ja tietysti koko vartalosta täytyy pitää huolta, treenata ja ravita. Se on kuitenkin ainoa minkä tässä elämässä saat.