Onko synnyttäneen naisen pillu löysä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miten sulle kävi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
löystyi heti ekan jälkeen. Olin tosi pettynyt tähän, kukaan ei ollut asiasta vihjaissutkaan,että niin tulee käymään. Olisin varmaan muutoin päätynyt sektioon.

Kyllä voin vastata sekä synnyttäneenä naisena että myös gynekologisia tutkimuksia tekevänä lääkärinä: kyllä on. Tai jos nyt ei löysä, niin väljempi kuin synnyttämättömällä.

Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri;28277873:
Kyllä voin vastata sekä synnyttäneenä naisena että myös gynekologisia tutkimuksia tekevänä lääkärinä: kyllä on. Tai jos nyt ei löysä, niin väljempi kuin synnyttämättömällä.

Itselläni kävi niin, että lasten jälkeen treenatut lantionpohjan lihakset parantavat tuntemuksia sekä minun että mieheni mielestä. Lapsia on neljä eikä mitään virtsankarkailuongelmaa tms ole ollut ikinä. Ollaan siis tyytyväisempiä kuin ennen lapsia :)

Jos se toosa muuttuisi muksun ulospuskemisen jälkeen ämpäriksi, niin yleisin lapsiluku olisi todennäköisesti yksi. Mutta ei taida olla. Joten eiköhän se toosa aja asiansa myös synnytyksen jälkeen.

löystyi heti ekan jälkeen. Olin tosi pettynyt tähän, kukaan ei ollut asiasta vihjaissutkaan,että niin tulee käymään. Olisin varmaan muutoin päätynyt sektioon.

Jännä juttu. Minäkään en ollut koskaan kuullut, että näin käy/voi käydä. Enkä myöskään tiennyt mitään pahoista repeytymisistä, laskeumista, enkä vaikutuksista pidätyskykyyn.

Kolmea lasta suunniteltiin, nyt on kaksi ja luulen, ettei yllä mainituista syistä sitä kolmatta tule, vaikka muuten haluaisin.

Mies ei halua kanssani enää seksiä. Ei ole kyllä myöntänyt järkevää syytä siihen, mutta tunnen mieheni niin hyvin, että tiedän ettei aiokaan sanoa. Näen kyllä syyn itsekin ja se on erittäin vaikea asia minulle. Olen myös hyvin seksuaalinen ja en tiedä miten selviän ilman seksiä. Enkä tiedä kestääkö parisuhteemme sitä.

Jännä juttu. Minäkään en ollut koskaan kuullut, että näin käy/voi käydä. Enkä myöskään tiennyt mitään pahoista repeytymisistä, laskeumista, enkä vaikutuksista pidätyskykyyn.

Kolmea lasta suunniteltiin, nyt on kaksi ja luulen, ettei yllä mainituista syistä sitä kolmatta tule, vaikka muuten haluaisin.

Mies ei halua kanssani enää seksiä. Ei ole kyllä myöntänyt järkevää syytä siihen, mutta tunnen mieheni niin hyvin, että tiedän ettei aiokaan sanoa. Näen kyllä syyn itsekin ja se on erittäin vaikea asia minulle. Olen myös hyvin seksuaalinen ja en tiedä miten selviän ilman seksiä. Enkä tiedä kestääkö parisuhteemme sitä.

Minä oon alakerran kautta maailmaan työntänyt neljä lasta. Ei se enää juuri siitä ekan kerran jälkeen pahemmaksi tilanne mene, että antaa palaa vaan jos muksuja lisää haluaa. Tuo miehesi haluttomuus toki pitäis eka käsitellä alta pois.

On edelleen tiukka, vaikka repesin pahasti. Lihaksia treenasin raskausaikana jo ja tietty synnytyksen jälkeen tein sitä kuntoutusohjelmaa, jonka fyssarilta sain. Kolmannen asteen repeämä oli, mutta fyssarin mukaan toivuin keskimääräistä nopeampaa ja paremmin. 2 kk synnytyksestä lihakset oli jo tosi hyvässä kunnossa.

Kaksi lasta synnyttäneenä voin omasta puolestani sanoa että ei ole löysä. Päinvastoin, mieheni kehuu alapäätäni mehukkaaksi imukupiksi :-)

Alapäästään ja tietysti koko vartalosta täytyy pitää huolta, treenata ja ravita. Se on kuitenkin ainoa minkä tässä elämässä saat.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä..;28278720:
Kaksi lasta synnyttäneenä voin omasta puolestani sanoa että ei ole löysä. Päinvastoin, mieheni kehuu alapäätäni mehukkaaksi imukupiksi :-)

Alapäästään ja tietysti koko vartalosta täytyy pitää huolta, treenata ja ravita. Se on kuitenkin ainoa minkä tässä elämässä saat.

:laugh: Ei kai kesken kaiken sentään? :D

Yhteistyössä