Onko Sydistä näkynyt?

  • Tykkää
Reactions: -Tosiystävä-
Vähän mutta se on ymmärrettävää. Ja ehkä se toinen osapuoli haluaa pohjimmiltaan säästää kummatkin siltä keskustelulta.
Ok...itse pidän sellasta raukkamaisuutena.
Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi olla sen verran rohkea, että keskustelee...olette kirjotelleet toisillenne vuosia kaikenlaista romanttista höttöä, mutta sitten toinen osapuoli ottaa hatkat ilman selityksiä ja asiallista keskustelua = mun mielestä ei jatkoon sellanen ihminen.

Sun puolesta tuntuu ihan oikeasti surulliselta.
 
  • Tykkää
Reactions: -Tosiystävä-
Ok...itse pidän sellasta raukkamaisuutena.
Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi olla sen verran rohkea, että keskustelee...olette kirjotelleet toisillenne vuosia kaikenlaista romanttista höttöä, mutta sitten toinen osapuoli ottaa hatkat ilman selityksiä ja asiallista keskustelua = mun mielestä ei jatkoon sellanen ihminen.

Sun puolesta tuntuu ihan oikeasti surulliselta.
Kiitos <3
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
mutta mehän emme tiedä mitä oikeasti on tapahtunut.Voihan olla että kyse on vaan teknisestä ongelmasta,ehkäpä sydiksen tietsikka on joutunut kaapatuksi?Voihan olla että jotkut rosvot on vieneet sen,ja sydis onkin onneton kotonaan kun ei saa uhteyttä tositystävään.:cry:
 
  • Haha
Reactions: -Tosiystävä-
No... oli syy mikä vaan, niin minusta vaikuttaa ja on vaikuttanut jo pitkään siltä, ettei me nähdä koskaan kuitenkaan. Parempi että keskustelukin loppuu kokonaan?
ääh...höh,:cry:no voihan.:poop:noh pidetään toivoa kuiteskin yllä ees vähäsen jospa se kuiteskin tulee vielä tänne ja haluaa kertoa meille mahdollisesti. MIKSI? ei ole ollut palstalla vähään aikaan.
 
  • Surullinen
Reactions: -Tosiystävä-

Yhteistyössä