onko suuseksi mielestäsi pettämistä?

  • Viestiketjun aloittaja gallub
  • Ensimmäinen viesti
riippuu miltä kantilta katsoo....mutta siis... no kyllä on, mutta ei niin paha kuin yhdyntä ja yhdyntäkin ei ole niin paha jos kyseessä vain pano eikä mikään "vakava" suhde toisen selän takana. tämän siis sallisin molemmin puolin jos liitto rakoilee liitoksistaan eikä toinen halua enää yrittää.
sillon jos on rakkausliitto ja rakkautta jäljellä ja halua yrittää niin kaikki tuo on pettämistä
 
kyy
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja mun oma vastaus on et se ei oo pettämistä.
Pettäminen on sitä kun alapäät laitetaan yhteen ja voi syntyy tenava.
ELi jos nainen pettää naisen kanssa tai mies miehen kanssa, niin ei oo pettämistä kun ei voi lapsia syntyä? Tai jos harrastaa peppuseksiä, niin sekään ei oo pettämistä kun ei voi lapsia syntyä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja mun oma vastaus on et se ei oo pettämistä.
Pettäminen on sitä kun alapäät laitetaan yhteen ja voi syntyy tenava.
ELi jos nainen pettää naisen kanssa tai mies miehen kanssa, niin ei oo pettämistä kun ei voi lapsia syntyä? Tai jos harrastaa peppuseksiä, niin sekään ei oo pettämistä kun ei voi lapsia syntyä?
Juuri näin. Tuollasista ei voi tulla lapsia. Jos mies ja nainen tekee yhdynnän ni se on pettämistä. Jos mä nuolen jonkun munaa niin se on mun asia tai jos mies nuolee jonkun elimiä. Ne on vaan suussa, ei harmia kelleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja mun oma vastaus on et se ei oo pettämistä.
Pettäminen on sitä kun alapäät laitetaan yhteen ja voi syntyy tenava.
ELi jos nainen pettää naisen kanssa tai mies miehen kanssa, niin ei oo pettämistä kun ei voi lapsia syntyä? Tai jos harrastaa peppuseksiä, niin sekään ei oo pettämistä kun ei voi lapsia syntyä?
Juuri näin. Tuollasista ei voi tulla lapsia. Jos mies ja nainen tekee yhdynnän ni se on pettämistä. Jos mä nuolen jonkun munaa niin se on mun asia tai jos mies nuolee jonkun elimiä. Ne on vaan suussa, ei harmia kelleen.
Kannattaa ehkä tarkistaa, onko sun mies samoilla linjoilla. Jos on, niin mikäs siinä. Muussa tapauksessa kannattaa ehkä miettiä vielä uudestaan.
 
niin
en mäkään oo koskaan ajatellu et suuseksi on pettämistä,nimenomaan niin et jos mä otan suihin joltain,ei se mun mielestä oo kovinkaan intiimiä,mut sit jos joku tekee saman mulle niin sen lasken pettämiseks,ja mies voi antaa oraalistaseksiä naiselle mut en haluis et se nainen ottais mun mieheltä suihin kun se taas olis väärin.
 
joanna
no ei nyt pussailu oo,humalassa ainakin meidän poppoo pussailee keskenään. miehet nyt ei keskenään..
mutta suihin ottaminen on jo kyllä senverran intiimiä toimintaa että menee pettämisen puolelle.
 
Onnellinen aviovaimo
On pettämistä koska se on seksiä. Seksi toisen kuin oman puolison kanssa on pettämistä. En hyväksyisi edes pussailua toisen kanssa ja siitäkin olisi jo h e l vetti irti. Onneksi mies on mun kanssa samoilla linjoilla. Mies on edellisessä parisuhteessa joutunut rankasti petetyksi joten ei todellakaan hyväksy pettämistä.
 

Yhteistyössä