pohtijainen
Ehkä suomalaisissa on vähän samaa verta, koska intiaanit on aasiasta alunalkaen, kuten meissäkin on pisara mongolialaista.
Ootsä sit inkkarinkin näkönen.=)Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:En tiiä onko intiaanin näköä, mutta vuosia sitten joku kaveri sanoi että oon Jari Litmasesta naisversio Eiks oo kauheeta?
Miksi, etkö pidä intiaaneista? :IAlkuperäinen kirjoittaja Napasaara:ai kauheeta!!! Nyt kyllä nauran koko illan =)
Mut se on kans intiaanin näkönen, vaikkakaan ei hyvän näkönen kuten intiaanit.Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Pidän, pidän intiaaneista. Mutta JARI Litmasen naisversion en haluis olla :kieh:
Kysyttiinkö sitä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mua on usein luultu ulkomaalaseks ja romaniks
Voin todeta samaa. Pikanttina lisänä minua on luultu venäläiseksi ja virolaiseksi...Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mua on lukemattomia kertoja luultu ulkomaalaiseksi (yleensä italialaiseksi tai espanjalaiseksi) mutta intiaanin näköiseksi ei kyllä oo koskaan mainittu.
Vähän samaa vikaa...Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mua on lukemattomia kertoja luultu ulkomaalaiseksi (yleensä italialaiseksi tai espanjalaiseksi) mutta intiaanin näköiseksi ei kyllä oo koskaan mainittu.
Mua on myös luultu useamman kerran venäläiseksi. Kerran yksi venäläinen nuori mies alkoi puhua mulle venäjää ja kauppasi samalla jotain. Sanoin vaan suomeksi ja englanniksi, etten ymmärrä sanaakaan...Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Mua on kanssa luultu entisellä työpaikka Venäläiseksi. Ja mikä hauskinta, se tuntui olevan mun kahdesta naispuolisesta työkaverista aivan "tosi järkkyä"