Veljen kautta tiiän ko miehen.. En usko että siitä koskaan mitään tulee..Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Mistä tiiät?Onko se sun kavereita?
No siitä, mitä veljeni puhunut.. Kuuleman perusteella aika lailla erilaiset tulevaisuuden suunnitelmat molemmilla..Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ai että on kiinnostunut mutta et usko että mitään tulis siitä suhteesta? =) Mistäs päättelet ettei mitään tulisi,sinä kun et heitä edes tunne =)
Nyt on pakko kysyä, että ootko ite tämä nuori äiti =)?Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Mitä sillä poliisilla on suunnitelmissa? Kaikkea muuta paitsi lapsiako? Kyllä kait se minun tietääkseni lapsia vielä haluaa....?Vai olenko väärässä..... :/
Mä kysyin ensin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Nyt on pakko kysyä, että ootko ite tämä nuori äiti =)?Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Mitä sillä poliisilla on suunnitelmissa? Kaikkea muuta paitsi lapsiako? Kyllä kait se minun tietääkseni lapsia vielä haluaa....?Vai olenko väärässä..... :/
Jos oot, niin parempi etten minä enempää sekaannu tähän hommaan.. Minä kun oon käsittäny, että tämä "jutun" toimivuus olisi kiinni tästä äidistä.. Mutta jos se olet sinä, ja laitat surunaamoja, kun kirjoitin, että jutusta ei luult tulisi mitään, niin sitten taitaa olla minulla väärää tietoa.. Ei nuista miesten selityksistä ota sitten mitään selkoa.. Tsemppiä, jos se sinä olet, tartu kiinni äkkiä.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Mä kysyin ensin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Nyt on pakko kysyä, että ootko ite tämä nuori äiti =)?Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Mitä sillä poliisilla on suunnitelmissa? Kaikkea muuta paitsi lapsiako? Kyllä kait se minun tietääkseni lapsia vielä haluaa....?Vai olenko väärässä..... :/
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Jos oot, niin parempi etten minä enempää sekaannu tähän hommaan.. Minä kun oon käsittäny, että tämä "jutun" toimivuus olisi kiinni tästä äidistä.. Mutta jos se olet sinä, ja laitat surunaamoja, kun kirjoitin, että jutusta ei luult tulisi mitään, niin sitten taitaa olla minulla väärää tietoa.. Ei nuista miesten selityksistä ota sitten mitään selkoa.. Tsemppiä, jos se sinä olet, tartu kiinni äkkiä.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Mä kysyin ensin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Nyt on pakko kysyä, että ootko ite tämä nuori äiti =)?Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Mitä sillä poliisilla on suunnitelmissa? Kaikkea muuta paitsi lapsiako? Kyllä kait se minun tietääkseni lapsia vielä haluaa....?Vai olenko väärässä..... :/
Missä sitten????Eipä tuota tietoa muualtakaan helvetti vie ole saanut!!!! |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaako tällaista asiaa ruotia täällä?
Mitäs jos soittaisit tälle poliisille itse ja kysyisit asiastaAlkuperäinen kirjoittaja Heila:Missä sitten????Eipä tuota tietoa muualtakaan helvetti vie ole saanut!!!! |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaako tällaista asiaa ruotia täällä?
Ja eipä tässä mainita tämän poliisin ikää,asuinpaikkaa eikä tästä äidistäkään mitään joten ei ole rikos "ruotia" tätä asiaa täällä. =)
Mistä moinen vastaus Huonoja kokemuksia....?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Suomussalmella ei ole yhtään poliisia jonka huolisin.
Kyllä mä tiedän sen kylän poliisit melko hyvin. Liian vanhoja ukkoja minun makuuni.Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Mistä moinen vastaus Huonoja kokemuksia....?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Suomussalmella ei ole yhtään poliisia jonka huolisin.
No mä voin pitää sitten ne kaikkiAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kyllä mä tiedän sen kylän poliisit melko hyvin. Liian vanhoja ukkoja minun makuuni.Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Mistä moinen vastaus Huonoja kokemuksia....?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Suomussalmella ei ole yhtään poliisia jonka huolisin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei haloo heila!! Pitäiskö kysyä poliisilta itseltään (eikse ollu sun salapano jossain vaiheessa ja sillon vielä varattu), että onko hän kiinnostunu susta vai ei. Kaksplussalta saa paljon infoo, mut tuskin tähän kysymykseen kuitenkaan.
Soita sille ja kysy jo nyt *minä en ainakaan utelias *Alkuperäinen kirjoittaja minä:Jos oikeesti jotakin vakavaa haluat, niin ei taida se onnistua.. On liikaa esteitä tiellä.. Mutta jos tyydyt siihen, mitä jo ollut, niin se voi toimia.. Mutta varo, voi olla, että et jää viimeiseksi "ihastukseksi". Velipoika tulee illalla kylään, pitänee kysellä lisää.. minäkö utelias