on mulla. Uskon Raamatun totuuksiin.Alkuperäinen kirjoittaja dina:Niin usein törmää ihmisiin, joilla ei ole moraalia kai ollenkaan.![]()
Hyvin sanottu, ja tätä mä peesaan.Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Sikäli on, että ne rajat mitkä asetan, ne pysyy.
HYvänen aika, "mitä moraaliin sisällytetään"??. Moraali tarkoittaa sitä, että ymmärtää oikean ja väärän eron ja toimii sen mukaan. Ja kyllä, minulla on korkea moraali!Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Kyllä, noin yleensä. Riippuen vähän, että mitä kaikkea siihen korkeaan moraaliin sisällytetään.
Kuka määrittelee, mikä on oikein ja mikä väärin?Alkuperäinen kirjoittaja Annu:HYvänen aika, "mitä moraaliin sisällytetään"??. Moraali tarkoittaa sitä, että ymmärtää oikean ja väärän eron ja toimii sen mukaan. Ja kyllä, minulla on korkea moraali!Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Kyllä, noin yleensä. Riippuen vähän, että mitä kaikkea siihen korkeaan moraaliin sisällytetään.
PeesaanAlkuperäinen kirjoittaja hhm:Kuka määrittelee, mikä on oikein ja mikä väärin?
Itselläni on omasta mielestäni melko korkea moraali, mutta jonkun toisen mielestä, jolla erilaiset elämänarvot, voin olla moraaliton.
Ok, hyvä pointti ja nyt ymmärrän. TOki ne arvot ja moraali opitaan hyvin pitkälti kotoa. MInusta esim se muumilusikoiden tilaaminen "ilmaiseksi" oli siinä moraalittoman puolella, mutta mulla onki ankara moraaliAlkuperäinen kirjoittaja hhm:Kuka määrittelee, mikä on oikein ja mikä väärin?Alkuperäinen kirjoittaja Annu:HYvänen aika, "mitä moraaliin sisällytetään"??. Moraali tarkoittaa sitä, että ymmärtää oikean ja väärän eron ja toimii sen mukaan. Ja kyllä, minulla on korkea moraali!Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Kyllä, noin yleensä. Riippuen vähän, että mitä kaikkea siihen korkeaan moraaliin sisällytetään.
Itselläni on omasta mielestäni melko korkea moraali, mutta jonkun toisen mielestä, jolla erilaiset elämänarvot, voin olla moraaliton.
Tällaista vastausta olen odottanut . Kumpa saisin puhua kanssasi . TIETINKIN PITÄÄ ELÄÄ ELÄMÄ NOUDATTAEN TEHDÄ KAIKKI OIKEIN JA KUNNIOITTAEN LÄHIMMÄISIÄ .HYvänen aika, "mitä moraaliin sisällytetään"??. Moraali tarkoittaa sitä, että ymmärtää oikean ja väärän eron ja toimii sen mukaan. Ja kyllä, minulla on korkea moraali!
Kaupallinen yhteistyö: Storytel