onko suhteessanne arkihellyyttä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
meillä on
On arkihellyyttä; päivittäin muistamme sanoa rakastavamme - jopa useasti päivässä; kutsumme toisia hellittelynimillä; suukottelemme; halailemme; kuljemme kaupoissa ym. käsi kädessä jne jne. Suhde tosin vielä tuore, puolitoista vuotta olemme olleet yhdessä.

"tyytyväinen"
Yhdessä olemme olleet viitisen vuotta. Arkihellyyttä on paljon: kohteliaisuudet, hassuttelut, pusut, halailut, sylikkäin loikoilu, silittäminen, hierominen jne.

Mikä määritellään arkihellyydeksi?

Se kun kaivaudutaan toisiin kiinni ennen ylösnousua aamulla, kun sipaisee toista niskaan ohimennessään, "korjaa" kampausta, suukottaa ("riitelee " lasten kanssa että milloin on isän tai äidin/mummon tai vaarin vuoro saada äidin tai isän/vaarin tai mummon suukkoja), luikahtaa suihkuun toisen seuraksi tms.

Vai se, kun toinen tuo kahvikupin samalla kun ottaa itselleen, irrottaa talteen poislähtevistä lähdistä ne kulttuurisivut mitä toinen ei ole ehtinyt lukemaan, nostaa aamulla toisen sisäkengät hetkeksi lämpiämään takan eteen ennen kuin toinen ehtii alakertaan, muistaa laittaa auton lämpiämään jos toisella aamulla aikainen lähtö tms?

On.
Kaikkea tuota ja paljon muutakin.
Yhdessä on oltu 8 vuotta.

:)

"nelly83"
Pusu aina aamulla enen töihin lähtöä, sama töistä tullessa, kainaloon käpertyminen illalla kun lapset nukkuu, nukkuminen sylikkäin... Meillä harrastetaan muutenkin paljon halitteluja ja pusutteluja niin meidän puolisoiden välillä kun myös lasten kanssa. näytetään että toinen on rakastettu ja tärkeä.

6 vuotta yhdessä, päivittäin halitaan ja suukotellaan. Mies on enemmän hellivä ja kehuva, mä pärjäisin vähemmälläkin.

Jos ei olle yhdessä niin tekstareilla kerrotaan että on tärkeä ja on ikävä :)

:heart:

"mä"
No siis ihan sellaista arkisten asioiden keskellä toisen huomioimista, hyvän huomenen ja hyvän yön toivotukset ja usein myös kiitellään siitä, että toinen on olemassa ja kuluneesta päivästä. Suukotellaan, halaillaan, pidetään kädestä kiinni öö mitä vielä, en oikeen tiedä kun se on sellaista luonnollista olemista <3 Takana 20 vuotta yhteiseloa neljän lapsen kanssa...

About 5v.
Pussaillaan, halaillaan, silitellään, flirttaillaan kuin pahaiset teinit... ohikulkiessa ei vaan ole malttia pitää näppejä erossa. Päivän aikana lähetetään jokunen höpötekstari, pieniä hellyydenosoituksia huomioimalla toista oma-aloitteisesti.

*leijailee jokusen sentin maanpinnan yläpuolella* :)

"Kuukkeli"
Meillä semmoista pikkuhassuttelua - tosin minä olen yleensä aloitteentekijä, mutta mies vastaa kyllä niihin pikkujuttuihin.

Tosin suhteemme ja avioliittomme on aika tuore vielä, vasta 15 vuotta yhdessä. Toivotaan että vielä sitten, kun ollaan oltu 40 vuotta yhdessä, tilanne on yhtä soma.

Yhteistyössä