onko stringit sun mielestä sopiva asu uimahallissa

ne on upeita kyllä

tietysti pulskat,vanhat ja kateelliset naiset täällä protestoi niitä
en ole kateellinen. mutta ihmetyttää. no olen kyllä saanut niin erilaisen kasvatuksen kuin nykyaikana lapsille annetaan. että mun mielestä ei ole sopivaa. mutta eihän se toki minulta ole pois jos joku haluaa perseensä näyttää ja lapulla etuosansa peittää. siellä vedenallahan se suurimmaksi osaksi toki on
 
vierailija
Naiset kokevat boksereissa olevat miehet seksuaalisena uhkana mutta naiset itse eivät koe stringejä, voimaannuttavia uima-asuja tai bikineitä puhumattakaan urheilutrikoista, jotka eivät jätä mitään arvailujen varaan seksuaalisina. On aika outoa.
 
vierailijamies
Bikinit ja stringit on suunniteltu naisten kropan muotojen paljastamiseksi ja miesten miellyttämiseksi

Kiitos niistä , upeita ovat kauniiden ja sopusuhtaisten naisten päällä
 
vierailija
Eikö naiset itse huomaa, että heidän pukeutumisessaan pätee satu keisarin uudet vaatteet? Kenen täytyy uskaltaa sanoa ääneen, että eihän niillä juuri ole mitään vaatteita, jotka peittäisivät edes ne kriittisimmät kohdat. On sitten aivan turhaa huutaa mee toota, jos kaikki mitä omistat on näytillä. Olen itse nainen ja olen sitä mieltä että kehon taidokas, oikea peittäminen ja verhoaminen on paljon seksikkäämpää kun jokaisen kurvin näkyminen. Vain harvalla naisella on niin huippu vartalo, että sitä kehtaa esitellä.
 
vierailija
Samalla tavalla sopii naiselle kuin miehelle. Uimahalliin en laittaisi, rannalla ok. Eikä nykyään tarvi miettiä sitäkään, millainen kroppa on, että millaisia vaatteita käyttää. Vaatteet on enemmän muuttuneet niin, et niillä näytetään ajatusmaailmaa tai että niissä viihtyy.
 

Yhteistyössä