Onko Soneran nettiyhteyksissä jotain häikkää vai onko vika mun rakkineessa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmi"

Vieras
H*lvetti tätä konetta. Koko ajan herjaa, että internet explorer ei voi näyttää sivua, vaikka kuitenkin on yhdistetty nettiin.
Mulla siis Fujitsun one click internet -kone, jossa Soneran sim-kortti ja toimii sillä. Kone on jo kerran ollut huollossa, kun oli kovalevyssä häikkää ja nyt tekee yhtenään tuota herjaamista.
Nettiyhteys saattaa katketa myös kesken käytön montakin kertaa.

Onko muilla samoja ongelmia vai joko mä huomenna soitan Fujitsun huoltoon ?

[QUOTE="mimmi";24637639]H*lvetti tätä konetta. Koko ajan herjaa, että internet explorer ei voi näyttää sivua, vaikka kuitenkin on yhdistetty nettiin.
Mulla siis Fujitsun one click internet -kone, jossa Soneran sim-kortti ja toimii sillä. Kone on jo kerran ollut huollossa, kun oli kovalevyssä häikkää ja nyt tekee yhtenään tuota herjaamista.
Nettiyhteys saattaa katketa myös kesken käytön montakin kertaa.

Onko muilla samoja ongelmia vai joko mä huomenna soitan Fujitsun huoltoon ?[/QUOTE]
Ohje:
Internet Explorer ei voi näyttää WWW-sivua -virhesanoma tulee näyttöön Internet Explorer 7:ssä

Aina vaan jatkuu tuo ongelma, yritin noilla edellisen viestin ohjeillakin jotakin säveltää, mutta ei mitään apua. Kai mun täytyy johonkin helpsoniin soittaa, kun tää herjaa melkein joka sivulla tuota |O

Yhteistyössä