onko sinusta ja puolisostasi paljon yhteiskuvia? :D

pyörin tuossa facebookissa ja sattumalta 3 kaveria lisäsi ihan peräkkäin yhteiskuviaan sinne ja tajusin, että meistä on olemassa ehkä 4 yhteiskuvaa reilun 5 vuoden ajalta.... :xmas:

kauheita linssiluteita... :LOL:

mutta musta olis kyllä kiva jos niitä olis, rakastan valokuvia ja tuntuu hassulta et mulla on kamera kaikkialla ja jokapaikassa ja lapsesta, koirista, sukulaisista ja kavereista on kuvia vaikka muille jakaa, mutta ei musta ja mun rakkaasta miehestä.. :D ei vaan jotenki oo sellasia tilanteita et kukaan räpsis kuvia ja ei tuu ikinä kysyttyä et anteeks voisiks näpsästä meistä kuvan... :D
 
Meistä on kohtuullisen paljon yhteiskuvia, mutta vain ja ainoastaan häiden ansiosta. :D Meitä kuvattiin ensin studiossa ja sitten vielä juhlapaikallakin ammattikuvaajan toimesta, joten koevedoksia on paksu nippu. Samat kuvat löytyvät myös dvd.levyltä. Lisäksi on tietenkin vieraiden ottamat kuvat, joissa on aika paljon yhteiskuviamme. Muita yhteiskuvia meistä on vain muutama. Kumpikaan meistä ei viihdy kameran edessä, mutta takana kyllä hyvinkin. Yleensä otan tarvittavat kuvat itsestäni itse, sillä suhtaudun lopputulokseen hyvin kriittisesti ja kelpuutan vain huolella valitut muiden nähtäville.
 
"Kiraki"
Ei oo kauheen paljon..mutta paras on tullut ihan sattumalta..ja "tavis" kameralla ehkä 5v sitten ku tyttömme oli n.4v niin räpsäs meistä ihanan kuvan jossa ollaan kasvot lähekkäin ja nauretaan ja ollaan NIIIN rakastuneen näköisiä, se on meillä vieläkin esillä.. Ihan paras kuva ikinä <3
 
Kyllä meistä on, yhdessä ja erikseenkin. Joskus otetaan teinimäisesti itse, tai pyydetään poikaa ottamaan. Molemmat meistä haluaa että meistä on yhdessä muistoja kun ollaan vielä "nuoria" ja toki molemmille on tärkeää ikuistaa myös perheen keskisiä hetkiä :)
 
Eipä ole. Uutena vuotena otin digikameralla itse meistä yhteiskuvan, kun varmaan kahteen vuoteen ei oo otettu.
Mä kans kuvaan aina kaikkia muita, mut kukaan ei kuvaa koskaan mua. Hiukan harmittaa, kun esimerkiksi kaverin häissä mä en ole yhdessäkään kuvassa, kuten en myöskään veljenpoikani lakkiaisissa. Enoni hautajaisissa musta on se yksi kuva (laskemassa kukkia arkulle) koska pyysin veljeäni ottamaan.
Joskus vuosien päästä kun katselee albumeita, niin luulee, etten mä ole koskaan ollut missään juhlissa mukanakaan.
 

Yhteistyössä