onko sinulle käynyt näin: olet tavannut miehen..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ole. Mä en ole ikinä baarissa tavannut ketään varteenotettavaa tapausta, mä oon mennyt baariin aina vaan hauskanpitoa varten. Seurustelukumppanit on tulleet ihan toista kautta (urheiluharrastuksen parista).

Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:
juu on :o ja vieläkin sama mies vieressä :)

Näin kävi mullekin! Ihan yhden yön villiksi jutuksi ajattelin, mutta nyt on takana jo 7 vuotta, sama sukunimi ja pari lasta. Niin ja yhteinen laina....

Meillä kans lähes meni samallai tän "jutun" alku... Koulu vaan oli paikka, missä tavattiin, mutta tarkoitus oli käydä kokeilemassa, että onko tuo mies kaikkien puheiden arvoinen... Nyt ollaan oltu 9v yhdessä... :heart: Eli oli se niiden puheiden arvoinen!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikille varmaan joskus käy näin..?

No, ei mulle ainakaan oo...viel käynny ja todennäkösest ei käykkään.

Peesi, ei ole mullekaan koskaan käynyt ja kun naimisissa nyt oon niin jos musta riippuu niin ei koskaan käykkään.

Enkä edes uskaltais panna tuntematonta, sen hiv levittäjä jutun jälkeen, ees kortsun kaa.

Mulle kävi niin että se tapaamani mies saattoi minut kotiin, ritarillisesti esti minua astumasta vesilätäköihin =) Suudeltiin kyllä mutta yksin menin kotiin ja mies omaansa. Sitten se laittoi viestin ja nyt ollaan kohta 2 vuotta oltu naimisissa =)

Yhteistyössä