Onko sinulla työpaikka kun kotonaolo loppuu

  • Viestiketjun aloittaja mutsi
  • Ensimmäinen viesti
mutsi
Oletko uskaltanut jäädä kotiin tietämättä tulevaisuudesta mitään varmaan. Eli onko työpaikka tiedossa?Onko ammatti hankittuna?
Kun ei se kotiäitiys ja yhteiskunnan raha ikuisuutta kestä. Menetkö sitten töihin vai jäätkö työttömäksi?
 
Mulla oli työpaikka kun jäin kotiin, enää ei ole..eli ei se aina niinkään mene, et kun sen vakipaikan saa, niin on loppuelämä turvattuna ;)

Ja juu, meinaan mennä töihin kun vaan jotain löytyy B)

ja on koulutuskin ammattiin
 
Serendipity
sillon ku olin äitiyslomalla niin ei ollut työpaikkaa mihin palata. ressassin sitä koko ajan ja ajattelin ettei mua enää kukaan koskaan palkkaa. ennen ku äitiysloma loppui aloin jo hakemaan töitä, muutaman kuukauden olin hoitovapaalla ennen kuin natsas.

en ois pystyny oleen kotona pitkään jos ei ole duunia odottamassa. mie en usko siihen että töitä ehtii tehdä lopunikää vaikka nyt oiskin 5 vuotta kotona. nykyään on hankalaa saada töitä jos on pitkään ollut ilman ja kaikki kun ei sitä kotiäitiyttä arvosta. tyytyväinen olen nyt ja lupasin itselleni että jatkossa jos lapsia tulee niin mulla on työpaikka odottamassa. ehkä sitä sit malttais olla pidempään kotona...
 
Vastaan silti vaikken enää kotiäiti olekkaan. Silloin kun jäin kotiin niin määräaikainen työsopimus loppui siihen eli ei jäänyt paikkaa odottamaan. 4v olin kotona, kunnes laitoin lapset hoitoon ja jäin työttömäksi. Työttömyyttä kesti 2kk, kun sain 5kk määräaikaisen paikan. Sitten taas 1kk työttömänä ja sain tämän vakituisen työpaikkani. Ammattiin valmistuin Hurrikaanin odotusaikana.
 
Olen ollut samassa työpaikassa vuodesta -99 lähtien, joten vakkaripaikka siellä edelleenkin odottelee ellei ihmeitä tapahdu. Tosin lienee aika pian vaihtaa työpaikkaa muutenkin kun sopiva ylennyskin meni sivu suun hoitovapaalla ollessani. :whistle: Äitiyslomani tuuraaja veti sen nenäni edestä... :whistle:
 
Minäkin vastaan vaikka en enää kotiäitinä olekaan. Oli ammatti mutta ei työpaikkaa odottamassa. Olin 6,5v putkeen kotona, töitä sain heti kun ilmoitin olevani käytettävissä. Sille tielle jäin ja keväällä vakipaikan sain.
 
Täälä hetkellä työpaikka on kotona. Jään työttömäksi kuun lopulla ja sit oon vaan kotiäitinä tai työttömänä työnhakijana..kummasta ny saa enemmän...Yrittäjä kun oon niin en tiiä vielä. mut tammikuussa alotan koulun!! =)
Ja ammattikin on et jos syksyllä töihin pääsee ni sit sinne... ;)
Nautin nyt vielä kotona olemisesta omien muksujen kaa.. ;)
 
vieras
Ei ole vakituista työpaikkaa, 2 ammattia löytyy ja hoitovapaalla olen uskaltanut olla. Syksyllä lapsi täyttää 2-vuotta ja työt alkaa. Löysin siis töitä, vaikka olenkin ollut "vain kotona" :)
 
Ei ole vakituista työpaikkaa. Pääsisin kyllä samaan kouluun vielä töihin, mutta taloudellisesti se ei kannata, se kun on osa-aikainen työ ja vieläpä toisella paikkakunnalla :/
( ja vähänkö ketuttaa, oli meinaan aivan ihana työpaikka, lapset ja työkaverit :( )
Työttömäksi en tosiaankaan aio jäädä, eli jos en saa töitä omalta paikkakunnalta, niin sitten etsitään kokopäivätyö muualta.
 

Yhteistyössä