Onko sinulla SUUNNITELMIA JO ensivuodeksi?

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
Tipu Topakka
Kyllä :D Meidän talo viiiihdoinkin valmistuu. (Päästiin jaloillemme vaikka talofirma menikin siinä välissä konkkaan ja jättivät meidät tyhjän päälle). Edessä on ISO muutto (ei vois vähempää kiinnostaa) ja kodinlaittoa, pihan laittoa.. Ja minä haen töihin (hui, kun jo nyt jännittää), kun kuopus menee tarhaan.
 
:)
Onhan meillä suunnitelmia...

Vauvan yritystä on ajateltu aloteltavaks ja jos kävis tosi mahtava mäihä niin samana vuonna vielä synnyttämään... Vaikk todennäkösempää on että se menee seuraavalle vuodelle mut innossaan olen jo :heart:
 
On suunnitelmissa että alakerran remppa valmistuu, ja että kesällä tehdään terassi ja puhkotaan vähän seiniä. Ja synnyttääkin ajattelin, ja sitt elää sitä vauvameininkiä taas... Jaja. Eipä muuta. Onhan sitä tossakin. :D
 
vieras
Jep jep, suunnitelmia löytyy. Jään äippälomalle, synnytän, pidetään ristiäiset ja hääkutsukin on tulossa toukokuulle. Kunhan kesä koittaa, niin alkaa armoton pihanlaitto (uusi talo) ja terassia jo suunnitellaan :).
 
Joo.teen ensi vuodesta uuden alun mun elämälle:)ei vaan...mutta tää vuosi on ollut todella huono.

Työpaikka tulee vaihtumaan ja koitan jättää kaikki pas.kat mitä on sattunut,vihdoin taakseni.
 

Yhteistyössä