M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wera:Meillä on. Hyvät puolet se, että on lapsiystävällinen sekä hirveän seurallinen, ei irtoa karvaa eli allergisillekkin oikein hyvä koira. Siksihän tätä suositellaan astmaatikoille. Meidän Venla-bichon on 4v ja se on oikein seurallinen ja vilkas koira, kaipaa huomiota koko ajan ja sen kans täytyy lenkkeillä ahkeraan sekä pitää pikkusia leikkituokioita. Venlalla on voimakas se oma tahto, et jos se haluu vaikka saada keittiön pöydältä sen makkarapalasen, ni sen kans kyl saa sen keinolla mil hyvänsä. Se on varmaa se yks huono puoli. Ja mä oon huomannu, et jos omistaa bichonin, ni täytyy olla huumorintajuisuutta mut myös lujuutta, muuten ei pärjää. Tää rotu saa helposti kiedottuu sormen ympärille tosta vaa, mut ei sitä tapahdu jos pysyy päättäväisenä.
Mä pärjään venlan kaa tosi hyvin, koska tein heti alussa selväks, että mitä saa tehdä ja mitä ei. Vähä sama lastenkasvatuksessa. Mulla on myös 1v Isla niminen lapsi, ni saa kyl kattoo mitä se tekee sen koiran kans vai tekeekö mitää. Sit venlan turkki on tosi helppo hoitonen koska me ei pidetä sitä sillee näyttelykunnos, koska ei ravata näyttelyissä.
Pointti onkin se että karva on niin tuuhea, ettei hilse pöllähtele sieltä samoin kuin osalla roduista. Luonnollisesti hilse kulkeutuu myös karvojen mukana ja tällöin vähän karvoja pudottava koira ei ehkä allegisoi yhtä helposti, kun hiukkasia ei pyöri joka puolella taloa. Toki jos allergia on voimakas, riskiä tuskin kannattaa ottaa, mutta pienestä nenän kutinasta voi bisonilla päästä hyvin eroon.Alkuperäinen kirjoittaja cw:Alkuperäinen kirjoittaja Wera:Meillä on. Hyvät puolet se, että on lapsiystävällinen sekä hirveän seurallinen, ei irtoa karvaa eli allergisillekkin oikein hyvä koira. Siksihän tätä suositellaan astmaatikoille. Meidän Venla-bichon on 4v ja se on oikein seurallinen ja vilkas koira, kaipaa huomiota koko ajan ja sen kans täytyy lenkkeillä ahkeraan sekä pitää pikkusia leikkituokioita. Venlalla on voimakas se oma tahto, et jos se haluu vaikka saada keittiön pöydältä sen makkarapalasen, ni sen kans kyl saa sen keinolla mil hyvänsä. Se on varmaa se yks huono puoli. Ja mä oon huomannu, et jos omistaa bichonin, ni täytyy olla huumorintajuisuutta mut myös lujuutta, muuten ei pärjää. Tää rotu saa helposti kiedottuu sormen ympärille tosta vaa, mut ei sitä tapahdu jos pysyy päättäväisenä.
Mä pärjään venlan kaa tosi hyvin, koska tein heti alussa selväks, että mitä saa tehdä ja mitä ei. Vähä sama lastenkasvatuksessa. Mulla on myös 1v Isla niminen lapsi, ni saa kyl kattoo mitä se tekee sen koiran kans vai tekeekö mitää. Sit venlan turkki on tosi helppo hoitonen koska me ei pidetä sitä sillee näyttelykunnos, koska ei ravata näyttelyissä.
mikään koira ei sovi allergiselle. sellaista rotua ei ole olemassakaan. allergiaa aiheuttaa hilse ei karva. mitään rotua ei saisi mainostaa allergiselle sopivaksi koska sellasta ei ole.