ihanaAlkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Päivittäin... Kaikki neljä lastani =)
no ristikuulustelussa tivataan asioita niin kauan ja hartaasti että ne saadana selville. ristikuulustelussa kaikki keinot, kuten esim. kiristäminen on sallittua samoin kuin uhkailu siinä missä suuteleminenkin.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:miten eroaa tavallinen kuulustelu ristikuulustelusta?
vaaat??? lueppa tekstis!kun mä en tajunnu!Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ristikuulustelussa tivataan asioita niin kauan ja hartaasti että ne saadana selville. ristikuulustelussa kaikki keinot, kuten esim. kiristäminen on sallittua samoin kuin uhkailu siinä missä suuteleminenkin.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:miten eroaa tavallinen kuulustelu ristikuulustelusta?
MITENKÄHÄN mua ei yllätä yhtään, että fjonga vastaa tähän kysymykseen... Oletko muuten fjonga koskaan ollut vankilassa? Tai saanut tuomioita?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:miten eroaa tavallinen kuulustelu ristikuulustelusta?
siis kuulustelija voi olla vaikka alaston isojormainen mies (jos kuulusteltava on nainen) ja lupaa naiselle seksiä jos nainen tunnustaa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ristikuulustelussa tivataan asioita niin kauan ja hartaasti että ne saadana selville. ristikuulustelussa kaikki keinot, kuten esim. kiristäminen on sallittua samoin kuin uhkailu siinä missä suuteleminenkin.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:miten eroaa tavallinen kuulustelu ristikuulustelusta?
no vaikka esim. kaikki keinot kun ovat sallittuja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis kuulustelija voi olla vaikka alaston isojormainen mies (jos kuulusteltava on nainen) ja lupaa naiselle seksiä jos nainen tunnustaa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ristikuulustelussa tivataan asioita niin kauan ja hartaasti että ne saadana selville. ristikuulustelussa kaikki keinot, kuten esim. kiristäminen on sallittua samoin kuin uhkailu siinä missä suuteleminenkin.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:miten eroaa tavallinen kuulustelu ristikuulustelusta?
Onko nää siis ihan viranomaisten käyttämiä metodeja??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis kuulustelija voi olla vaikka alaston isojormainen mies (jos kuulusteltava on nainen) ja lupaa naiselle seksiä jos nainen tunnustaa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ristikuulustelussa tivataan asioita niin kauan ja hartaasti että ne saadana selville. ristikuulustelussa kaikki keinot, kuten esim. kiristäminen on sallittua samoin kuin uhkailu siinä missä suuteleminenkin.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:miten eroaa tavallinen kuulustelu ristikuulustelusta?
en mä tiiä miks sua ei yllätä, mut kiinnosti sanana toi ristikuulustelu et mitähän tolla meinataanAlkuperäinen kirjoittaja Nih:MITENKÄHÄN mua ei yllätä yhtään, että fjonga vastaa tähän kysymykseen... Oletko muuten fjonga koskaan ollut vankilassa? Tai saanut tuomioita?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:miten eroaa tavallinen kuulustelu ristikuulustelusta?
Mukavahan tommonen ammatti ois?Alkuperäinen kirjoittaja Täh?:Onko nää siis ihan viranomaisten käyttämiä metodeja??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis kuulustelija voi olla vaikka alaston isojormainen mies (jos kuulusteltava on nainen) ja lupaa naiselle seksiä jos nainen tunnustaa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ristikuulustelussa tivataan asioita niin kauan ja hartaasti että ne saadana selville. ristikuulustelussa kaikki keinot, kuten esim. kiristäminen on sallittua samoin kuin uhkailu siinä missä suuteleminenkin.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:miten eroaa tavallinen kuulustelu ristikuulustelusta?
jep, pitää nyt miettiä et onko kyse jostain kidutuksestakin?Alkuperäinen kirjoittaja Täh?:Onko nää siis ihan viranomaisten käyttämiä metodeja??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis kuulustelija voi olla vaikka alaston isojormainen mies (jos kuulusteltava on nainen) ja lupaa naiselle seksiä jos nainen tunnustaa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ristikuulustelussa tivataan asioita niin kauan ja hartaasti että ne saadana selville. ristikuulustelussa kaikki keinot, kuten esim. kiristäminen on sallittua samoin kuin uhkailu siinä missä suuteleminenkin.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:miten eroaa tavallinen kuulustelu ristikuulustelusta?
Jotenkin arvasin tän sen perusteella, millaisen kuvan olet itsestäsi palstalla antanut! Vähän mä olen hyvä ihmistuntija! =)Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:en mä tiiä miks sua ei yllätä, mut kiinnosti sanana toi ristikuulustelu et mitähän tolla meinataanAlkuperäinen kirjoittaja Nih:MITENKÄHÄN mua ei yllätä yhtään, että fjonga vastaa tähän kysymykseen... Oletko muuten fjonga koskaan ollut vankilassa? Tai saanut tuomioita?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:miten eroaa tavallinen kuulustelu ristikuulustelusta?
olen toki käyny vankilassa monilla eri asioilla =) ja saanut tuomiotakin B)
aika paska ihmistuntija olet sanoisinko kerro toki lisää =)Alkuperäinen kirjoittaja Nih:Jotenkin arvasin tän sen perusteella, millaisen kuvan olet itsestäsi palstalla antanut! Vähän mä olen hyvä ihmistuntija! =)
No just tuo sun kielenkäyttö on yksi juttu, josta päätelmiäni teen, ja oikeassahan mä olinkin! =)Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:aika paska ihmistuntija olet sanoisinko kerro toki lisää =)Alkuperäinen kirjoittaja Nih:Jotenkin arvasin tän sen perusteella, millaisen kuvan olet itsestäsi palstalla antanut! Vähän mä olen hyvä ihmistuntija! =)
olitko?Alkuperäinen kirjoittaja Nih:No just tuo sun kielenkäyttö on yksi juttu, josta päätelmiäni teen, ja oikeassahan mä olinkin! =)
Juu, kyllä olin! Etsit epätoivoisena hyväksyntää ihmisiltä levittelemällä itsestä kuvia palstalla, lähinnä sääliä herättäviä itseotettuja poseerauskuvia. Se kertoo suurista epäonnistumisista ja huonosta minäkuvasta. "Katsokaa minua, katsokaa minun kuvia, katsokaa, katsokaa, enkö olekkin kaunis?"Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:olitko?Alkuperäinen kirjoittaja Nih:No just tuo sun kielenkäyttö on yksi juttu, josta päätelmiäni teen, ja oikeassahan mä olinkin! =)
tä oli kaiken huippu! INKKARIT TULKAA TAKAS KANOOTTIIN!!!Alkuperäinen kirjoittaja Nih:Niin ja sitten se pakonomainen tarve levitellä täällä yksityiskohtia seksielämästäsi ja mieltymyksistäsi. Kyllähän ne kielivät tietyntyyppisestä ihmisestä... röökiä vetävä yksinhuoltaja... You do the math...
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:tä oli kaiken huippu! INKKARIT TULKAA TAKAS KANOOTTIIN!!!Alkuperäinen kirjoittaja Nih:Niin ja sitten se pakonomainen tarve levitellä täällä yksityiskohtia seksielämästäsi ja mieltymyksistäsi. Kyllähän ne kielivät tietyntyyppisestä ihmisestä... röökiä vetävä yksinhuoltaja... You do the math...
No ei ainakaan mulla ollutAlkuperäinen kirjoittaja vieras:siis kuulustelija voi olla vaikka alaston isojormainen mies (jos kuulusteltava on nainen) ja lupaa naiselle seksiä jos nainen tunnustaa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ristikuulustelussa tivataan asioita niin kauan ja hartaasti että ne saadana selville. ristikuulustelussa kaikki keinot, kuten esim. kiristäminen on sallittua samoin kuin uhkailu siinä missä suuteleminenkin.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:miten eroaa tavallinen kuulustelu ristikuulustelusta?