Onko sinua koskaan epäilty myymälävarkaudesta?

merenneitonen

Aktiivinen jäsen
05.05.2006
5 086
3
36
Mua on!!

Olin muutama vuosi takaperin Citymarketissa, ja kun kassalta pääsin, niin siviiliasuinen etsivä liimautui mun kylkeen ja alkoi kyselemään, että onkohan mun kassissa jotain mitä siellä ei kuulu olla. Mä olin ihan että no ei todellakaan kuinka niin?

Etsivä jatjkoi sitten inttämistään, ja kutsui vartijat paikalle, ja alkoivat vaatia, että näytän laukkuni sisällön heille.
En huomannut edes hermostua ja suuttua asiasta, kun olin niin hämilläni tilanteesta.

Ohjasivat sitten mut valvontahuoneeseen, jossa kippasin laukun sisällön nurin, ja mitään ei tietenkään löytynyt.

No tämä etsivä väitti kivenkovaa, että näki mun koruosaston lähellä laittavan jotain punaista laukkuuni.
Tajusin samantien, että rouva etsivä oli nähnyt mun laittavan autonavaimen, jota olin heilutellut kädessäni kauppaan tullessani, sinne laukkuun.

Ei edes kovin pyydellyt anteeksi tämä etsivä, joten tein sitten valituksen kauppiaalle, joka välitti tiedon vartiointifirmallem josta kovin pahoittelivat.

Korvaukseksi tapahtuneesta tarjosivat 50 e:n arvoista lahjakorttia tähän Cittariin.

Mitenkäs muilla?<br><br>

Nuorena olin kassalla ja siinä alkoi kassaneiti tivata että kun mulla on niin iso kassi niin siellä on varmaan jotain varastettua :o
Sanoin jotta siellä on mun jumppakuteet ja jos ei usko niin saa kyllä tonkia kassin. Myyjä kippasi sen siihen kassalle ja sanoi mulle että ei ollut mitään, voit laittaa tavarat takaisin.
Sanoin jotta on hyvä ja laittaa ihan itse kun ne siihen kippasikin, jäin odottamaan ja sanoin ettei mulla ole mihinkään kiire ja että kukaan tästä jonosta ei mene minun ohitse ennenkuin tavarat on kassissa.
Myyjä laittoi jupisten tavarat kassiin.
En edes tajunnut että olisin voinut tehdä valituksen.

Mulla oli nuorempana vakiona istua joka kerta kun anttilaan eksyin niin sielä valvontakopissa kun he eivät voineet uskoa että minä en todellakaan varastanut mitään vaan mun korvalappusstereoissa oleva tarra vaan hälytti porteissa vaikka siitä tarrasta oli jäljellä semmonen n. 1cm kokoinen pala \|O \|O \|O \|O

On kerran, myyjä pysäytti kassalle, kun oli nähnyt, et mä varastan jotain. Siinä sit seliteltiin ja takkia auottiin, et en ole mitään ottanu, kuhan pelleilin vaan, et vien jotain..
Usko se sit ja pääsin ulos ja kotiin syömään varastettuja poppareita :whistle:

Joo, joskus nuorena kavereitten kanssa keksittiin, että jos syyttä epäillään myymälävarkaudesta niin siitä saadaan hurjat korvaukset :whistle: No mentiin sitten paikalliseen Tiimariin ja oltiin muka varastelevinaan, tietysti myyjä pysäytti meidät ovella ja kun ei mitään löytänyt niin me alettiin vaatia kovaan ääneen korvauksia kunnianloukkauksesta yms. :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Ps. Arvatkaa vaan heruko korvauksia...

joskus aikoinaan epäili ku laitoin kaupassa reppuun aikataulukirjan tms. en muista ihan tarkkaan mutta kaupasta lähtiessä vartiat pysäytti ja halus tutkia repun, eipä sieltä mitää muuta löytyny ku se aikataulu ja puoliks käytetty hiuslakka.

olin viimesilläni raskaana ja ihan tuskasena cittarin kassalla maksoin ostoksia ja kun olin menossa häläreitten ohi nii eiköhän alkanu huutamaan,vartia tuli samantien ja alko kyseleen,mitää en ollu varastanu ,mutta aina vaan hälärit huusi ku ohi yritin,vei sitte mut takahuoneeseen ja sitte siellä jollai laitteelle tutki vaatteitten päältä,sitte selvis että ku olin ostanu jokuaika sitte nahkatakin nii siellä oli povarissa vielä häläri paikallaan.kyllä meinas hikiä pukata ison mahan kans ja vartialta ei anteeksipyyntöä ees kuulunu.

Lukiolaisena olin halpa-hallin kassalla, kun kireä kassaneiti pyysi repun ja alkoi tonkia sitä siinä kassalla. Koulureppuni sisässä oli vielä pikkureppu, jossa oli varmaan jotain tampooneja ja kännykkä tms.
Siinä se sitten tonki joka taskun. Olin ihan punainen kun mietin että mitähän intiimiä sieltä kassahihnalle tipahtaa. Mitään kaupan omaa ei tietysti siellä ollut ja täti tyrkkäsi nyrpeänä repun takaisin minulle. Ei pahoitteluja. Enpä siellä sitten enää halunnut asioidakaan.

Uusimmat

Yhteistyössä