onko sinua ahdistanut lapsen syliin tulo? miten pääsit eroon tunteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
minua ahdistaa vanhemman lapsen syliin tulo(luulen että tämä johtu siitä kun lapsi on aina ollut kauheen vaikea, kuopus on ihan toisenlainen. ei oo kauheesti positiivisia tunteita), mutta en osaa tehdä asialle mitään. ikävää. pidän kuitenkin lasta sylissä.

Tää ei nyt sua auta, mutta luulis olevan just toisin päin, että jos ollut hankala lapsi, niin kiva jos edes viihtyy sylissä.. Meillä 2.v uhmaikäinen tyttö välillä koettelee hermoja kovastikin, mutta on tosi ihana jos hän välillä, varsinkin aamuisin haluaa halia ja olla sylissä, jotain muuta kuin jatkuvaa kiukuttelua. Kannattaa varmaan jutella asiasta esim.neuvolassa jos sulla siellä joku luotettu ja ymmärtäväinen neuvolatäti. En muuta osaa neuvoa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miellä halitaan paljon ja haluavat tulla syliin.Harmi kun sua ahdistaa.Kannattaisi puhua jollekkin terveydenhoitajalle.Ei tuo oikein normaalia oo ,että ahistaa.

niin no pakko se on johtua jotenkin lapsesta, koska ei kuopus aiheuta samanlaista tunnetta(päinvastoin, se tuntuu hyvältä ku pieni kiipee syliin), mutta tää isompi aiheuttaa välillä syliin tulolla sellasen tunteen että tekis mieli laskea hänet pois sylistä. ja mä en oikeesti keksi mitään muuta syytä kuin sen että vanhempi lapsi on koko elämänsä ajan vaatinut multa niin paljon(että kaikkien lasten kanssa ei kulu samalla tavalla).

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miellä halitaan paljon ja haluavat tulla syliin.Harmi kun sua ahdistaa.Kannattaisi puhua jollekkin terveydenhoitajalle.Ei tuo oikein normaalia oo ,että ahistaa.

niin no pakko se on johtua jotenkin lapsesta, koska ei kuopus aiheuta samanlaista tunnetta(päinvastoin, se tuntuu hyvältä ku pieni kiipee syliin), mutta tää isompi aiheuttaa välillä syliin tulolla sellasen tunteen että tekis mieli laskea hänet pois sylistä. ja mä en oikeesti keksi mitään muuta syytä kuin sen että vanhempi lapsi on koko elämänsä ajan vaatinut multa niin paljon(että kaikkien lasten kanssa ei kulu samalla tavalla).

Aika jännä, musta taas tuntuu tää aina haastava ja nyt uhmaava kovin rakkaalta ja ihanaa että tulee syliin hellitäväksi sen ohella että koettelee ja kiukkuaa. Se on aika huono juttu jos syy laitetaan lapsen harteille.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Aika jännä, musta taas tuntuu tää aina haastava ja nyt uhmaava kovin rakkaalta ja ihanaa että tulee syliin hellitäväksi sen ohella että koettelee ja kiukkuaa. Se on aika huono juttu jos syy laitetaan lapsen harteille.

Mäkin sanoisin, että vika on ap:ssä eikä lapsessa. Mee puhumaan jollekin. Onneks et oo mun äiti.

Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Mäkin sanoisin, että vika on ap:ssä eikä lapsessa. Mee puhumaan jollekin. Onneks et oo mun äiti.

no jos vika on minussa eikä mitenkään johdu lapsen käytöksestä tms. niin MIKSI TÄMÄN TOISEN LAPSEN SYLIIN TULO EI TUNNU SAMALTA?????????? jos vika on mussa vaan niin eihän mun pitäs kyetä nauttii tästä toisesta lapsestakaan!

turpa kii arvostelijat,niitä on riittänyt tarpeeksi

Yhteistyössä